Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت دانش بنیان داخلی موفق به تولید شیلدهای پلی استر محافظ صورت برای کادر درمان برای مواجهه با بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی شد. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علیرضا قنبری، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباره محصول تولیدی این شرکت گفت: ما تولیدکننده شیلدهای پلی استر محافظ صورت هستیم، صفحاتی که جلوی صورت قرار می‌گیرند و با کش به‌صورت وصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شیلدها می‌تواند ساعت‌ها از چشم و صورت پزشکان و پرستارانی که به صورت مستقیم در جریان مداوای بیماران کرونایی قرار دارند محافظت کند تا بدین ترتیب آن‌ها از برخورد سرفه و عطسه‌های بیماران که تهدیدی برای انتقال ویروس به آن‌ها است، در امان باشند.

وی با بیان اینکه این شرکت در حال حاضر روزانه دو هزار شیلد تولید و آن را در اختیار علوم پزشکی کرمانشاه قرار می‌دهد، گفت: شیلدهای پلی استر محافظ صورت کار مشترکی از ما و پارک علم و فناوری کرمانشاه با با یک شرکت دیگر است. این شرکت نیز جزو شرکت‌هایی است که از گذشته در تولید پوشینه‌های پزشکی فعالیت داشته است. ما از 20 روز پیش به این شرکت پیوستیم تا کمبودهای مواد اولیه تولید شیلد در استان کرمانشاه را تامین کنیم. شرکت ما تا 70 درصد محصول شیلدهای پلی استر محافظ صورت را تولید و سپس تحویل این شرکت می‌دهد؛ آنها نیز در چمبرهای شوک دمایی، این محصولات را استریل و پک می‌کنند و چون دارای GMP تولید و فروش هستند، تولید و عرضه محصول را انجام می‌دهند.

قنبری درباره چشم‌انداز تولید شیلدهای پلی استر محافظ صورت در شرکت متبوع خود گفت: ما پیشتر سابقه تولید این محصول را در شرکت خود نداشتیم اما با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی قصد داریم این محصول را تولید کنیم و معتقدیم با توجه به اپیدمی کرونا باید برای تولید این محصول پیش‌بینی یکساله داشته باشیم.

اقدام تحسین‌برانگیز جوان کردستانی در ساخت شیلد ویژه کادر درمانی کردستان+ تصاویردر پی بروز بیماری کرونا در کشور؛ شیلد محافظ به همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران تولید شد

انتهای پیام/

R1356/P1014142/S2,24,1313/CT12 واژه های کاربردی مرتبط صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت های دانش بنیان ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت های دانش بنیان ویروس کرونا صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت های دانش بنیان ویروس کرونا تولید شیلد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم از اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در سه شهرک صنعتی این جزیره خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مرتضی صابری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن بین‌المللی مرکز رشد برگزار شد، اظهار داشت: این شمار نیروی کار در 230 شرکت فعال در شهرک‌های فجر، تولا و کاوه منطقه آزاد قشم مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه صنعتی و معدنی در قشم و حمایت ویژه سازمان منطقه آزاد قشم از سرمایه‌گذاران در این جزیره، گفت: این منطقه دارای یک سایت هاب انرژی، یک سایت صنایع شیلاتی و سه شهرک صنعتی بزرگ است که حمایت‌ها و امتیارات ویژه‌ای برای فعالان سرمایه‌گذاری در این مراکز وجود دارد.

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم یکی از مهمترین اولویت‌های کاری این واحد را حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد و گفت: در راستای رفع موانع تولید واحدهای تولیدی جزیره قشم، موفق به مصوبه‌ای برای حذف مالیات بر ارزش افزوده چند شرکت دانش‌بنیان در قشم شدیم که در زمینه تولید کود گیاهی از جلبک‌ها و ماهی‌های خشک فعالیت دارند.

صابری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته برای کاهش بروکراسی ادارای تصریح کرد: در همین راستا نیز پارسال با حذف دریافت اسناد اعتباری از سرمایه‌گذاران، موفق شدیم پروانه بهره‌برداری 5 شرکت فعال در شهرک صنعتی تولا که به دلایلی موفق به دریافت پروانه نشده بودند را صادر و آنها را به چرخه تولید و اشتغال جزیره بازگردانیم.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذارانی که با وجود دریافت زمین اما هنوز با گذشت سالهای بسیار اقدام به فعالیت نکرده‌اند، قراردادشان فسخ می‌شود، گفت: در همین راستا نیز بیش از 13 هکتار از زمین‌های واگذار شده در حوزه صنعت و معدن به 19 سرمایه‌گذار که با وجود گذشت بیش از دو دهه از واگذاری هنوز اقدامی انجام نداده بودند، فسخ شد.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی