Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@02:00:21 GMT

روند کاهش ورود مسافر به مشهد تداوم دارد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۷۶۰۸

روند کاهش ورود مسافر به مشهد تداوم دارد

محمد صادق براتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی روز هشتم فروردین ماه جاری ۱۶ پرواز ورودی با هزار و ۶۷۵ مسافر وارد مشهد شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۳ درصد کاهش دارد.

وی اضافه کرد: همچنین طی دیروز ۱۶ پرواز خروجی با هزار و ۹۳۷ مسافر از فردوگاه مشهد ثبت شده است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در حوزه راه‌ آهن نیز یک رام قطار ورودی به مشهد با ۲۹ مسافر ثبت شده است که نشان از کاهش بیش از ۹۹ درصدی ورود مسافر را در این بخش دارد  همچنین طی روز گذشته هیچ قطار خروجی از مشهد خارج نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براتی افزود: در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای نیز ۴۸ سفر با ۵۲۶ مسافر ورودی به مشهد ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۵ درصد کاهش دارد و ۷۲ سفر نیز با هزار و ۵۲۶ مسافر خروجی از این شهر ثبت شده است.

وی ادامه داد: طی روز گذشته ۴۲ هزار و  ۹۹۸ دستگاه خودروی شخصی با ۱۰۷ هزار و ۴۹۵ مسافر وارد مشهد شده و ۴۲ هزار و ۶۸۰ خودرو با ۱۰۶ هزار و ۷۰۰ مسافر نیز از مشهد خارج شده‌ است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان این که میزان ورود مسافر به مشهد در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۵۵ درصد کاهش دارد گفت: خودروهای دارای پلاک داخل استان و مشهد از این آمار تفکیک نشده است.

تاکنون ۶۰۰ شهروند بیمار مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی جان باخته‌اند که از این تعداد ۴۷۳ تن مربوط به حوزه جغرافیایی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بقیه مربوط به محدوده جغرافیایی زیر پوشش پنج دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی دیگر این استان هستند.

ظرف ۳۹ روز منتهی به نهم فروردین ماه جاری در مجموع پنج هزار و ۶۳۰  بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند که سه هزارو ۵۲۸ نفر آنان مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان خراسان رضوی بخش حمل و نقل خراسان رضوی راه آهن مشهد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان رضوی ثبت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات روز گذشته (۴ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات امروز (۵ اردیبهشت) با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر در کانال ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۴۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

کد خبر 6087541 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • خبر خوش بانک جهانی برای ایران
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم؛ تورم به کانال ۳۰ درصد رسید