Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،محمدمهدی مهدی زاهدی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «با توجه به شرایط موجود، بازگشایی کلاس های دانشگاهی حداقل تا نیمه اردیبهشت ماه متصور نیست. ⁧دانشگاه‌ها⁩ و مؤسسه های آموزش عالی فعالیت های خود در بستر ⁧آموزش‌های مجازی⁩ تداوم دهند. شاید این بهترین فرصت باشد برای حرکت به سمت ⁧دانشگاه های پلتفرمیک⁩.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: نماینده

کلیدواژه: دانشگاه رئیس کمیسیون اموزش و تحقیقات نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال روشن‌کننده راه است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر پیرعلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال جدید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مشارکت پرشور مردم درصحنه‌های مختلف را باعث پیشبرد مسائل و رسیدن به توفیقات دانست و نمونه بارز آن را حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین و مشارکت مردمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ذکر کرد.

رئیس دانشگاه شهرکرد با تاکید بر شعار سال به‌عنوان روشن‌کننده راه، به طرح‌ها و پروژه‌هایی از دانشگاه که مشارکت مردمی را به‌عنوان پشتوانه داشته‌اند مانند فعال‌سازی مزرعه زعفران دانشگاه، توسعه فضای سبز و جنگل‌های دانشگاه و همکاری خیرین استان در توسعه بخش‌های مختلف دانشگاه و بهینه‌سازی بهره‌وری فضاهای دانشگاهی اشاره نمود.

پیرعلی، همسوسازی مأموریت دانشگاه و دانشگاهیان را مطابق با بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سال‌جاری، رمز تسریع پیشرفت مراکز آموزش عالی دانسته و اهدافی همچون ارائه خدمات اجتماعی دانشگاهی، توسعه کارآفرینی و نوآوری دانشگاهی و تشویق و راهبری صنایع در اجرای ظرفیت مسئولیت اجتماعی ایشان، را مورد تاکید بیش از پیش قرارداد.

رئیس دانشگاه شهرکرد افزود: پیشگامان علم و جویندگان راه دانش آینه صلابت، استقلال، خودکفایی و پیشرفت کنونی و آینده‌ی جامعه و مردم می‌باشند.

پیرعلی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام جهش تولید با مشارکت مردمی نامگذاری شده است، رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت و دستیابی به دانش برتر در تمامی زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره را مرهون حضور در صحنه مردم با همراهی مسئولین دانست و پیوند علم و صنعت و تکنولوژی در راستای وابستگی به تولیدات داخلی و پرهیز از گرایش به مصرف تولیدات خارجی و حمایت از مؤسسات دانش بنیان را مسیری منتهی به موفقیت عنوان کرد.

رئیس دانشگاه شهرکرد در پایان خاطر نشان کرد که: چه بسا پیشرفت‌هایی که در این سال‌ها کشور عزیزمان را در رتبه‌های برتر جهان از نظر پیشرفت و تکنولوژی در زمینه‌های صنعت، پزشکی، هوا فضا و غیره قرار داده است و کنون که دست‌های بی رحم استبداد جهانی خواهان تضعیف کشورهای منطقه می‌باشد ما به همت دستان توانای دانشمندان، اندیشمندان و دانشجویان عرصه علم و دانش محدودیت‌ها را به فرصت تبدیل نموده‌ایم و پرچم‌دار استقلال، آزادی و خودکفایی در دنیا شده‌ایم

کد خبر 6078499

دیگر خبرها

  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی اردیبهشت ماه
  • آغاز لیگ ملی چوگان از نیمه دوم اردیبهشت
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس از ۱۵ اردیبهشت
  • جریان جهانی بی‌اعتبار شدن مدارک دانشگاهی/ استخدام در تسلا هم مدرک نیاز ندارد
  • اعزام بیش ۳ هزار یزدی به سرزمین وحی
  • اعزام بیش سه هزار یزدی به سرزمین وحی
  • وقتی بازی و خلاقیت، چاشنی آموزش می‌شود
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش نوآموزان/ پیش بینی ثبت نام ۶۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان
  • شعار سال روشن‌کننده راه است