Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر عدم فعالیت باشگاه‌های ورزشی در وضعیت موجود گفت:تعداد محدودی از باشگاه‌های متخلف پلمب شد. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حیدر علی کامیاب امروز در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لزوم تعطیل شدن باشگاه‌های ورزشی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: گروه‌های بازرسی اداره کل ورزش و جوانان فارس از زمان صدور این مصوبه با هدف اجرای دستورالعمل مذکور و جلوگیری از بروز سوء استفاده در جهت به خطر افتادن سلامت عمومی شهروندان نظارت‌های خود را تشدید و با معدود باشگاه‌هایی که اقدام به فعالیت می‌کردند برخورد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط، یک شرایط ویژه‌ای است و وضعیت  اقتصادی باشگاه‌های خصوصی به ویژه باشگاه‌هایی که به صورت استیجاری اداره می‌شوند به یک دغدغه فرا استانی تبدیل شده است.

رقابت‌های فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی لغو شدبرای مبارزه با ویروس کرونا؛ ورزشگاه رئال مادرید در اختیار وزارت بهداشت اسپانیا قرار گرفتورزش در منزل در روزهای کرونایی از زبان یک متخصص

کامیاب با بیان اینکه مدیران کل استان‌ها در این خصوص با وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر در حال گفت‌وگو، رایزنی و چاره جویی هستند، افزود: در فارس نیز این موضوع به اطلاع استاندار رسیده و وی نیز موضوع را در دستور کار قرار داده است.

کامیاب تخصیص تسهیلات با سود کم  به بهره‌برداران از فضاهای ورزشی بخش خصوصی را یکی از راهکارهای پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان فارس به مراجع ذی‌ربط اعلام کرد و افزود: این پیشنهاد در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه وزارت ورزش و جوانان در کلان و استاندار فارس در حوزه استان به حداقل رساندن ضرر و زیان ناشی از تعطیل شدن باشگاه‌ها است گفت: تلاش می کنیم   تا با در نظر گرفتن شرایط موجود و در فضایی منطقی تصمیمی اتخاذ و عملیاتی شود که خسران وارده به بخش خصوصی را به حداقل برساند.

انتهای پیام/423/ع

R41382/P1494/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش و جوانان باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

نامنی پیش از این به عنوان سرپرست در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد