Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره فرهنگی با محوریت شهدای تیپ ۴۸ فتح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مجید صفائی در دیدار فرمانده تیپ ۴۸ فتح با تبریک روز پاسدار به زحمت‌کشان تیپ 48سپاه فتح استان،گفت:تیپ 48 فتح در هشت سال دفاع مقدس افتخارات زیادی را خلق کرده است و بعد از جنگ هم خدمات زیادی به مردم ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این اداره کل برای همکاری در حوزه فرهنگی با تیپ 48 فتح استان خبر داد و گفت: جشنواره‌های فرهنگی با محوریت گرامی‌داشت شهدای تیپ 48سپاه فتح در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

صفائی ، تلاش بسیج و نیروهای جهادی در مبارزه و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان را شایسته تقدیر دانست و اظهار کرد: سپاه و تیپ 48 فتح به بهترین شکل ممکن این حادثه عظیم را به همراه دیگر مسئولان در استان مدیریت کرده و امیدوارم با همکاری همه دلسوزان استان هرچه سریع‌تر ویروس کرونا برای همیشه نابود شود.

در ادامه فرمانده تیپ 48سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تقدیر از مسئولان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد،اظهار کرد: خدمت به مردم از مهم ترین اولویت کاری این تیپ است.

سرهنگ پاسدار حکمتی‌اصل با بیان اینکه موقعی که کشور نیاز به دفاع جانانه داشته است تیپ 48فتح با جان دل از مرزهای کشور عزیزمان ایران اسلامی دفاع کرده است، اظهار کرد: پاسداران و غیور مردان کهگیلویه و بویراحمد اجازه نخواهد داد دشمنی نگاه بد به این مرز و بوم داشته باشد.

این فرمانده نظامی در کهگیلویه و بویراحمد به شیوع بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی برای خنثی‌سازی و ضدعفونی مکان های حساس شامل بیمارستان‌ها و اماکن عمومی و میادین مختلف شهر بود که بلافاصله دو بیمارستان شهید بهشتی و امام سجاد(ع) یاسوج در دستور یگان‌ها و تیم‌های عملیاتی این تیپ قرار گرفت.

سرهنگ حکمتی‌اصل تصریح کرد: این امر در راستای همکاری و هماهنگی بیشتر برای مدیریت ، کنترل و مقابله جدی از گسترش و شیوع بیماری کرونا ویروس انجام شده است.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد: آموزش‌های لازم از طریق کارشناسان کشوری به نیروهای حاضر در این طرح داده شده تا با رعایت کامل نکات بهداشتی و قرنطینه بیماران بستری شده در بیمارستان و همچنین گندزدایی از اماکن حساس و بیمارستان‌ها خدمت‌ رسانی می‌کنند.

در پایان این برنامه با اهدای لوح سپاس از فرمانده تیپ48فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد فرمانده تیپ تیپ ۴۸ فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره فرهنگی رود و ریل در استان لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، عطا حسن پور با اعلام این خبر گفت : این جشنواره در راستای مقدمات و شاخص‌های ثبت جهانی روستای گردشگری بیشه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: وجود چشمه‌سارهای پرآب، رودخانه‌های خروشان، آبشار زیبای بیشه و آداب و سنت‌های روستایی و عشایری در کنار راسراسری شمال به جنوب موجب شده تا مسیری زیبا و دیدنی در منطقه گردشگری بیشه ایجاد شود.

حسن پور افزود: اجرای مراسم آیینی دعای باران، موسیقی محلی، شعرخوانی لری، تجلیل از راه بان نمونه و مراسم آیینی رقص لری از جمله برنامه‌های جشنواره فرهنگی رود و ریل است.

روستای گردشگری بیشه در منطقه ای به همین نام در کنار راه آهن سراسری تهران به جنوب و در ایستگاه راه آهن بیشه و در همچواری آبشار زیبای بیشه در 60 کیلومتری خرم آباد قرار گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895909

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره فرهنگی رود و ریل در استان لرستان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • مستندهای زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است
  • سر زدن کوچکترین خطا از اسرائیل مساوی با نابودی این رژیم است
  • اجرای پویش کتابخوانی با محوریت حفظ آب در آذربایجان غربی
  • اقتدار امروز ایران، نتیجه جان‌فشانی شهداست
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان
  • معرفی دریاچه ارومیه به‌عنوان قطب گردشگری شمال‌غرب كشور با برگزاری جشنواره‌های گردشگری