Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید جوادی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طی اسفند امسال شاخص بازار فرابورس نیز افزایش ۳۸۵ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز به ۶ هزار و ۵۹۱ واحد رسید.

وی با بیان اینکه در ماه گذشته بیش از ۴۳۵ میلیون و ۸۲ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در آذربایجان‌غربی معامله شد، بیان کرد: ارزش معامله‌های بورسی طی این مدت در استان بیش از سه هزار و ۸۶۱ میلیارد ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم ۵۳۵ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۴ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از سهم ۵۱ درصدی خرید در ماه گذشته خبر داد و بیان کرد: طی این مدت شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی هشت درصد ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داده و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ شمسی با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی جمهوری اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار سرمایه شاخص بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی بورس منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۸۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت نزدیک به سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار