Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، استاندار لرستان گفت: جریمه و توقیف شامل خودرو‌های بومی نیز می‌شود.

دکتر موسی خادمی امروز در جمع به طرح کاهش زنجیره انتقالی بیماری کرونا در کشور و استان اشاره کرد و افزود: جریمه ۵۰۰ هزار تومانی با توقیف یک ماه خودرو فقط برای مسافران و پلاک‌های غیربومی نیست بلکه هم استانی‌هایی که در محل‌های ممنوعه اعلام شده مانند تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی حضور پیدا کنند، مشمول این دستورالعمل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تأکید کرد: مسافرینی که هنوز برای خروج از استان اقدام نکرده‌اند، هرچه سریع‌تر لرستان را ترک کنند چراکه امکان سخت‌گیری‌های بیشتری وجود دارد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی

ایسنا/لرستان مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه یک شرکت که در قبال دریافت ارز دولتی به تعهدات خود عمل نکرده بود در تعزیرات حکومتی خبر داد.

علیرضا لطفی امروز نهم فروردین‌ماه اظهار کرد: پرونده شکایت بانک صادرات از یک شرکت که به دریافت ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو ارز دولتی اقدام کرده و تعهدات ارزی خود را ایفا نکرده بود در شعبه اول تجدید نظر تعزیرات حکومتی لرستان رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه با توجه به جواب استعلام‌ها، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی به مدت ۶ ماه، شرکت را به بازگرداندن عین ارز به میزان ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو به بانک شاکی محکوم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف خودروی حامل ۴۵ قبضه سلاح جنگی در لرستان
  • توقیف خودروی حامل ۴۵ قبضه سلاح در لرستان
  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • سفر به فرهنگ و آئین‌های سنتی مردمان لر
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در محورهای مواصلاتی لرستان
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان