Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@03:27:03 GMT

ممانعت از ورود ۱۹۸۵ خودرو به هرمزگان توسط پلیس

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۷۷۸۵

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح محدود سازی تردد و کاهش زنجیره انتقال بیماری با ممانعت از ورود هزار و 985 خودرو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار "غلامرضا جعفری" در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و بی توجهی برخی از شهروندان به توصیه های مسئولان برای رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از سفر های غیر ضروری درون و برون شهری، باعث شد تا ویروس مذکور به شکل روز افزون در کلیه نقاط کشور منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به منظور پیشگیری از آسیب های بیشتر و جلوگیری از گسترش و قطع زنجیره این بیماری، طرح محدود سازی تردد از روز جمعه 8 فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان به مرحله اجرا در آمد.

سردار جعفری هدف از ایجاد محدودیت تردد در جاده ها را کاهش تماس ها و قطع زنجیره انتقال بیماری، سرعت بخشیدن به مدیریت و پیشگیری از توسعه بیماری و ایجاد آرامش و اعتماد سازی در سطح جامعه دانسته و تصریح کرد: توجه به شعار "ما در خانه می مانیم" و "به خانه برگردیم" در این ایام برای پیشگیری از شیوع این بیماری بسیار مهم و ضروری است و این امر با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس و تلاش و همراهی شهروندان محقق خواهد شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در ورودی شهرهای استان با حضور نمایندگان پلیس، بسیج و هلال احمر، طرح ممانعت ورود افراد غیر بومی به استان در حال اجراست.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه از روز گذشته همزمان با آغاز طرح با همکاری هلال احمر،شبکه بهداشت و بسیج تعداد 30 هزار و 217 نفر تب سنجی و غربالگری شده و در این مدت از ورود هزار و 985 خودرو با پلاک غیر بومی به شهرهای استان جلوگیری شده است.

سردار جعفری با بیان اینکه کلیه مبادی ورودی و خروجی فرعی بسته شده است و خودروهای غیر بومی نیز از کنار گذرشهرها استفاده و از استان خارج و از ورود به داخل شهرها خودداری کنند، تاکید کرد: پلیس بدون اغماض با رانندگان خودروهای متخلف برخورد و برابر قانون مشمول 5 میلیون ریال جریمه نقدی و خودرو متخلف به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ احمد حاج پروانه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو ایسوزو مظنون شدند و این خودرو را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.

وی از کشف ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق  در این کامیونت   خبر داد و گفت ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به تشکیل پرونده و ارسال آن به اداره کل تعزیرات حکومتی ادامه داد خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • صحت سنجی ادعای ورود ۵۰ هزار خودروی خارجی به گمرکات
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید