Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:04:52 GMT

پلمب ۲۴۰ واحد صنفی متخلف در شوش

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۷۷۸۶

پلمب ۲۴۰ واحد صنفی متخلف در شوش

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد بهمن رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شوش گفت: پیرو تصمیمات ستاد شهرستانی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیر ضروری، ۲۴۰ واحد صنفی بدلیل ادامه فعالیت با همکاری فرمانداری، شهرداری، اتاق اصناف، اداره نظارت بر اماکن عمومی، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه حدود ۲ هزار واحد صنفی نیز اخطاریه کتبی جریمه دریافت کردند، اظهار داشت: باتوجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و تاکید فرماندار شوش، تمامی واحد‌های صنفی شهرستان به جز صنوف خبازی، فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپرمارکت، میوه و تره بار، مرغ‌فروشی، قصابی، کالای پزشکی و تعمیرگاه‌های خودرو تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.

به گفته بهمن، صنوف یادشده درصورت مشاهده فعالیت، متخلف شمرده و از سوی اماکن نیروی انتظامی پلمب می‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش تصریح کرد: فرآیند نظارتی از سوی دستگاه‌های ذیربط تا ۱۵ فروردین به صورت صبح و عصر با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تعزیرات حکومتی تعطیلی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امرالله مردانی گفت: بازدید بهداشتی کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز از تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با اولویت صنوف حساس مانند کارگاه‌های تولید زولبیا و بامیه و شیرینی‌جات، قنادی‌ها، مراکز آش و حلیم و اماکن عمومی صورت گرفت.

وی افزود: بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع، حدود ۲۹۱ مورد بازرسی از مساجد و حسینیه، معدوم کردن بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی، ۳۱۱ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و شیرینی جات، بیش از ۴۶۸ مورد نمونه برداری میکروبی و ۴ هزار مورد کلرسنجی از جمله اقدامات صورت گرفته در برنامه سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ بود.

مردانی ادامه داد: در طول برنامه گشت‌های بازرسی متعددی با حضور سایر سازمان‌ها از جمله تعزیرات حکومتی و دامپزشکی صورت گرفت تا با رعایت مسائل بهداشتی توسط عرضه کنندگان مواد غذایی و متولیان اماکن عمومی و ... همشهریان گرامی بتوانند در سلامتی کامل بسر ببرند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده تخلفات بهداشتی موضوع را با سامانه شکایت‌های بهداشتی ۱۹۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب یک واحد دپوی چوب در شهرستان بهشهر
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد