Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دربیانیۀ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به‌مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم فروردین (روز جمهوری اسلامی)،میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار ، میلاد حضرت عباس (ع) روز جانباز و میلاد حضرت امام زین ‌العابدین (ع) روز آزاده آمده است :لبیک مردم انقلابی ایران به ندای آسمانی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت‌الله علیه) و حضور گسترده و آگاهانه در همه‌پرسی دهم و یازدهم فروردین‌ماه سال ۱۳۵۸ با رای آری به نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرفت، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد و این حضور آگاهانه و هوشیارانه در صحنۀ همه‌پرسی و رای قاطع ۹۸/۲ درصدی به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، یوم‌الله دیگری را در تاریخ معاصر ایران ثبت کرد تا این روز مهم به‌عنوان یک عید بزرگ برای همیشه در یاد و خاطرۀ ایرانیان زنده و پاس داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ثمرۀ سال‌ها مبارزۀ مردم انقلابی ایران به رهبری امام خمینی (رحمت‌الله علیه) با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاکید بر دو بنیان مهم جمهوریت و اسلامیت به بار نشست و شیرینی پیروزی انقلاب اسلامی را به کام ملت آزادۀ ایران دو چندان کرد.

 تمهید مدبرانه و هوشمندانۀ معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر برگزاری همه‌پرسی برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با درهم شکستن آخرین تقلای جریان‌های خودفروخته و وابسته به قدرت‌های شرق و غرب برای انحراف انقلاب مردم ایران، به تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی انجامید و ایستادگی ملت مبارز ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و دست‌اندازی‌های استعمارگران در طول عمر پربار چهل و یک سالۀ انقلاب اسلامی هرگز اجازه نداد که ثمرۀ سال‌ها مبارزات انقلابی به تاراج رود و سرنوشت میهن اسلامی در آن سوی مرز‌ها با افکار شیطانی و دستان آلودۀ سران استکبار جهانی رقم خورد.

 نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از گذر از چهل سال اول عمر انقلاب اسلامی و در آغاز سال‌های گام دوم انقلاب نمونۀ جامع و کاربردی حکومتی نوین مبتنی بر احکام مترقی دین مبین اسلام در عرصۀ بین‌الملل به‌شمار می‌رود و امید آخر نجات جوامع غرق در منجلاب سیاست‌های ضدبشری و استبدادی و خسته از انحطاط، مادی‌گرایی و فساد است. انقلاب اسلامی ایران با معرفی الگویی مدرن و موفق از مردم‌سالاری دینی در اداره حکومت، یگانه نویدبخش آزادی، عزت و پیشرفت برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان است که می‌کوشد با ایجاد تمدن نوین اسلامی در سایۀ رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به‌رغم توطئه‌های مستمر و فتنه‌های متوالی دشمنان اسلام، زمینه‌ساز طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت، ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) گردد.

آغاز روز‌های ماه شعبان المعظم و سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین، حضرت اباالفضل العباس و حضرت امام زین العابدین «سلام‌الله علیهم اجمعین» به‌عنوان روز‌های بزرگداشت مقام پاسدار، جانباز و آزاده نام گرفته است؛ به نام دلاورمردانی که تا پای جان بر عهد خویش با بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون پاک هم‌رزمان شهید خود ایستادند و حماسۀ مانای هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند تا امروز پزشکان، پرستاران و عوامل فداکار حوزۀ درمان کشور با تاسی به ائمه اطهار (علیهم السلام) و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود در خط مقدم جبهۀ سلامت و مقابله با ویروس کرونا بایستند و با ایثار جان خویش در جهاد فی‌سبیل‌الله با افتخار به درجۀ رفیع شهادت نائل گردند و قهرمانان امروز میهن اسلامی لقب گیرند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن پاسداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین (روز جمهوری اسلامی)، بزرگداشت مقام شامخ شهدای خدمت و قدردانی از مجاهدت قهرمانان حوزۀ سلامت، از درگاه خداوند متعال عافیت و تندرستی همۀ بیماران به‌ویژه جهان اسلام را مسئلت دارد تا ان‌شاء‌الله مردم مسلمان و خداجوی ایران اسلامی با توسل به ائمه معصومین (علیهم السلام) و رعایت توصیه‌های بهداشتی بر ویروس کرونا و بیماری ناشی از آن فائق آمده و شرایط کشور به وضعیت عادی برگردد. امید است با تلاش مدیران، مسئولان و اقشار مختلف جامعه برای زمینه‌سازی تحقق شعار سال ۱۳۹۹ جهش تولید در سایۀ همدلی و راهبری پیامبرگونۀ رهبر معظم انقلاب اسلامی، گام بلند دیگری در راه پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی برداشته شود و گیلانیان غیور در سال جدید نیز با بصیرت و لحظه‌شناسی خود در بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی همچون گذشته پیشتاز و حماسه‌آفرین باشند.

 

انتهای پیام / ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مناسبت های مذهبی نظام مقدس جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین و روز ارتش را به دلاور مردان ارتشی تبریک گفت.
در متن پیام تبریک سردار یحیی الهی به مناسبت روز ارتش آمده است: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور یکی از رخداد‌های ماندگار و الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است، روز ارتش حماسه بزرگ مردانی را یادآوری می‌کند که با عشق و ارادت به حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، ندای استقلال را با تمام وجود فریاد زدند.
۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های بزرگ مردانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، درود خداوند بر ارتش غیور ایران، این سرود‌های سرافراز وادی عشق، این آیه‌های پر شکوه رزم و ایثار که مایه سربلندی کشور هستند.
اینجانب، ۲۹ فروردین روز ارتش را به همه فرماندهان و کارکنان شجاع و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آنان، عزت و توفیق روز افزون را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران