Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@16:16:12 GMT

توانایی باورنکردنی آقای پلاستیک!

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۷۹۰۵

توانایی باورنکردنی آقای پلاستیک!

مردی 57 ساله با قابلیتی عجیب و خارق العاده که هر کسی با دیدنش شاخ در میآورد که از 14 سالگی به نام آقای پلاستیک معروف شده است .

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ انسان های دارای تکامل و فرآیند ساختاری و جسمانی یکسان هستند که در این میان برخی را نیز می توان یافت که دارای تفاوت هایی نسبت به انسان های معمولی دیگر هستند و به همین دلیل می توان بر روی آنها لقب "خاص" را نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا به حال شما تعداد زیادی از این افراد را درجه های مختلف با عنوان رکوردهای گینس مشاهده نموده اید که یقینا برای شما جالب و گاهی اوقات غیر قابل باور بوده اند.اما با این وجود آیا تا به حال لقب " آقای پلاستیک" را شنیده اید؟؟!جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب خواهیم گفت.

آقای "موزز لنهام" 57 ساله دارای قابلیت خاص بودن نسبت به سایر انسان ها می باشد که ساکن میشیگان است.آقای موزز به نام "آقای پلاستیک" معروف است چرا که پاهای آن چیزی شبیه به پلاستیک هستند!!آقای پلاستیک این توانایی فوق العاده خود را زمانیکه 14 ساله بود ، کشف کرد.

آقای پلاستیک این توانایی را زمانیکه کشف کرد که در حال بالا رفتن از طناب بود که ناگهان بر روی زمین می افتد و پاهایش به سمت عقب بر می گردند.او در ابتدا تصور می کرد که اتفاق بسیار بدی برای او افتاده است اما متوجه شد که می تواند پاهایش را به میزان 180 درجه به عقب بچرخاند.

او برای جویا شدن از علت این توانایی فوق العاده اش تعدادی آزمایش می دهد و متوجه می شود که میزان غضروف در پاهایش دو برابر یک انسان عادی است.اینک پس از گذشت سال های بسیار زیادی وی این قابلیت را به همراه خود دارد واز اینکه می تواند باعث شگفت زده شدن انسان ها شود لذت می برد و همچنین وی تا کنون دو رکورد جهانی را در این زمینه بدست آورده است.

یکی از رکوردهایی که او دارد این است که می تواند با پاهای خود با بیشترین سرعت 20 متر به عقب راه برود که هنوز هیچ شخصی موفق به جایگزینی وی نشده است و آقای پلاستیک رکورد دار است!

مطالب این بخش از صفحه گوناگون برنا صرفا جنبه سرگرمی دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رکورد گینس گوناگون نوروز99 سرگرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) داستانِ روح، اتفاقی باورنکردنی در جنگ غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- مقامات بهداشت فلسطین اعلام کردند که یک نوزاد دختر از شکم یک مادر فلسطینی که به همراه همسر و دخترش در حمله رژیم صهیونیستی در شهر رفح غزه به شهادت رسیده بود، به دنیا آمد.

به گزارش فرارو، به گفته مقامات بهداشت فلسطین آن‌ها گفتند که در حملات اسرائیل ۱۹ نفر کشته شدند که در بین قربانیان ۱۳ کودک از یک خانواده بودند.

محمد سلامه، پزشکی که از نوزاد تازه متولد شده مراقبت می‌کند، گفت که این نوزاد با وزن ۱.۴ کیلوگرم (۳.۰۹ پوند) و در یک سزارین اورژانسی به دنیا آمد. مادرش در هفته ۳۰ بارداری بود.

این نوزاد در بیمارستان رفح در کنار یک نوزاد دیگر در یک دستگاه انکوباتور قرار داده شد و روی سینه اش عبارت "نوزاد شهید صابرین السکنی" نوشته شده بود.

نوزاد کوچولو نزدیک به مرگ بود و برای نفس کشیدن می‌جنگید. بدن کوچک او روی یک تکه فرش کوچک قرار داشت و پزشکان با تنفس دهان به دهان برای زنده نگه داشتن او تلاش کردند. او زنده ماند.

دکتر محمد سلامه گفت: می‌توان گفت پیشرفت‌هایی در وضعیت وی وجود دارد، اما وضعیت همچنان در خطر است. این نوزاد باید در این زمان در شکم مادر می‌بود، اما او از این حق محروم شد. دکتر سلامه او را یک دختر یتیم نارس توصیف کرد.

اما او تنها نیست. رامی الشیخ عموی این نوزاد گفت که ملک خواهر ۴ ساله این نوزاد که در این حمله کشته شد، می‌خواست نام خواهر جدیدش را روح بگذارد. او گفت: ملک از به دنیا آمدن خواهرش خوشحال بود.

احلام الکردی مادربزرگ روح هم گفت: او دختر پسر عزیزم است. من از او مراقبت خواهم کرد. او عشق من است، روح من. او خاطره‌ای از پدرش است.

دکتر سلامه گفت که نوزاد سه تا چهار هفته در بیمارستان می‌ماند. بعد از آن ما رفتن او را به خانه عمه یا عمو یا پدربزرگش خواهیم دید. اینجا بزرگترین فاجعه است. حتی اگر این کودک زنده بماند، او یتیم به دنیا آمده است.

به گفته مقامات بهداشت فلسطین، ۱۳ کودک در حمله به خانه دوم شهید شدند. دو زن نیز در آن حمله کشته شدند.

یک سخنگوی ارتش اسرائیل در پاسخ به سوالی درباره حمله به رفح گفت: شبه نظامیان از جمله مجتمع‌های نظامی، پست‌های پرتاب و افراد مسلح مورد حمله قرار گرفتند.

بیش از نیمی از جمعیت ۲.۳ میلیون نفری غزه در رفح جمع شده اند و به دنبال سرپناهی برای مقابله با تهاجمات اسرائیلی هستند که در شش ماه گذشته بسیاری از نوار غزه را ویران کرده است.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از اسرائیل خواسته است که برای جلوگیری از تلفات بیشتر غیرنظامیان فلسطینی، حمله گسترده‌ای را در رفح انجام ندهد.

مقامات بهداشت فلسطین می‌گویند تاکنون بیش از ۳۴۰۰۰ نفر در حملات اسرائیل به شهادت رسیده‌اند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سخاوت باورنکردنی جوان ساکن غزه در بحبوحه جنگ
  • مخاطرات عدم سرمایه‌گذاری متوازن در زیست‌بوم هوش مصنوعی
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • عکاسی باورنکردنی از سر شاپرک (عکس)
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • ببینید | اشتباه باورنکردنی ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش؛ چه شد؟
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود
  • (ویدئو) داستانِ روح، اتفاقی باورنکردنی در جنگ غزه
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول