Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: در این ایام بالغ بر ۱۲۰ نیروی متخصص پاسدار به بیمارستان‌های دولتی و خصوصی گیلان فرستاده شد. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور امروز در حاشیه بازدید از مراکز درمانی سپاه گیلان در رشت اظهار داشت: فعالیت درمانگاه‌ها و مراکز درمانی سپاه استان گیلان در طول یک ماه اخیر به‌صورت شبانه‌روزی بوده است و تقریباً 38 هزار نفر از مردم در سطح استان گیلان برای دریافت خدمات درمانی به این درمانگاه‌ها مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به نقش تاثیرگذار فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه‌های سپاه گیلان در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: در حال حاضر 8 درمانگاه فعال داریم که درمانگاه امام سجاد(ع) در مرکز استان گیلان جزو بزرگ‌ترین آنها است.

سردار عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: این درمانگاه‌ها برای کنترل افراد مشکوک به کرونا آماده خدمات‌دهی به بیماران است و فعالیت شبانه‌روزی آن‌ها در کاهش ورود افراد مراجعه‌کننده به بیمارستان‌ها به‌ویژه افرادی که نیاز به بستری شدن و مراجعه به بیمارستان ندارند موثر بوده است.

فرمانده سپاه گیلان: محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده کرمان ارسال می‌شودفرمانده سپاه گیلان: 300 کارگاه مردمی تولید تجهیزات بهداشتی در استان فعال شدفرمانده سپاه گیلان: ارزش کار کادر درمانی همچون رزمندگان دفاع‌مقدس و مدافعان حرم است

وی با اشاره به تجهیز بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در محوطه بیمارستان رازی رشت تصریح کرد: تعدادی از پزشکان متخصص، پزشک‌یاران و پرستاران از استان تهران توسط بهداری سپاه به گیلان اعزام شدند و هم‌اکنون در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سراسر استان مشغول فعالیت و خدمات‌‌‌دهی هستند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه تعدادی از کادر درمان و نیروهای کمکی سپاه استان برای کمک و خدمات‌دهی به بیماران به بیمارستان‌های دولتی و خصوصی فرستاده شدند عنوان کرد: در این ایام بالغ بر 120 نیروی متخصص را به بیمارستان‌های دولتی و خصوصی فرستادیم.

سردار عبدالله‌پور افزود: تعداد زیادی از نیروهای لشکر عملیاتی 16 سپاه قدس گیلان و سپاه نواحی نیز به درخواست رؤسای بیمارستان‌ها در بیمارستان‌های رازی، رسول اکرم(ص) رشت، بیمارستان پیروز و میلاد لاهیجان و مراکز درمانی تالش، لنگرود، شهید امینی رودسر و انزلی مشغول درمان و خدمت به بیماران کرونایی هستند.

انتهای پیام/612/ش

R7877/P/S6,71/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا فرمانده سپاه گیلان بیمارستان ها درمانگاه ها استان گیلان سپاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت پاسدار بهروز واحدی در دیرالزور سوریه

براساس اعلام روابط عمومی سپاه البرز پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل‌ بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا، این شهید بامداد امروز همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

این شهید دارای یک فرزند ۲ ساله و ساکن کرج بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • خدمت رسانی به بیش از ۶ هزار بیمار در بیمارستان خلیلی شیراز
  • جزئیات جدید درباره پاسدار نیروی قدس سپاه که در سوریه به شهادت رسید
  • شهادت پاسدار بهروز واحدی در دیرالزور سوریه
  • پاسدار البرزی در سوریه به شهادت رسید
  • خدمات‌رسانی به ٢ هزار بیمار سرپایی و بستری بیمارستان شهید کامیاب