Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حمید شمس الدینی روز شنبه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲ هزار و ۲۵۰ نفر از نیروهای مسئول در ۷۰ نقطه از ورودی های استان، سلامت تعداد ۸۱ هزار و ۲۳۸ نفر را کنترل کرده و در مجموع ۲۷ نفر از افراد مشکوک را برای کنترل و قرنطینه به مراکز ذی صلاح هدایت کردند.
 وی تصریح کرد: دطی مدت یاد شده از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان شاهد کاهش ۱۷ درصدی مصرف سوخت بودیم و در این مدت برای ۱۴ خودرو به دلیل عدم رعایت دستورالعمل کشوری برای محدودیت ورود و خروج افراد غیر بومی مندرج در طرح فاصله گذاری اجتماعی، قبض جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروسکرونا در استان کرمان همراه  با سراسر کشور از ساعت صفر روز جمعه هشتم فروردین ماه ۹۹ آغاز شده است.

در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا،  تمرکز بر محدودیت شدید ترددها و سفرها است، هیچ کس نباید به سفر برود و افراد مسافر هم باید به محل مسکونی خود برگردند.

همچنین تمامی مراکز آموزشی، پارک‌ها و بوستان‌ها، مراکز ورزشی و استخرها و مکان‌های محل تجمع، تعطیل خواهند بود و با قاطعیت با آن برخورد می‌شود.  

بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، هر مراسم رسمی و غیررسمی که موجب تجمع افراد شود، ممنوع است و کارمندان هم طبق بخشنامه قبلی وزارت کشور باید اقدام کنند و تا یک سوم نیرو ها در ادارات با تشخیص مدیر حضور داشته باشند و اداره ای تعطیل نیست. 

توقیف خودروی افراد متخلف تا یک ماه با اخذ هزینه‌های جاری مثل هزینه انتقال به پارکینگ و غیره و پرداخت خلافی‌ها به اضافه جریمه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی و همچنین پلمب واحدهای صنفی متخلف به مدت یک ماه نیز در طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونادیده شده است. 

بنا به تصویب ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و در راستای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه خروجی تمام شهرها به سمت مراکز گردشگری مسدود بوده و همچنین از تجمعات تحت عنوان سیزده‌بدر جلوگیری می‌شود. 

تجمعات مربوط به جشن‌های نیمه شعبان و برپایی ایستگاه‌های صلواتی نیز ممنوع است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کرمان خودرو گردشگری وزارت کشور ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از تداوم طرح پاکسازی، جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، زباله گردها، آسیب‌های اجتماعی و افراد آسیب دیده در سطح منطقه و بزرگراه‌های شهید یاسینی و دوران خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار محترم تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضایی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر و کتفی پاکسازی می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • ۲ نوجوان در سیل عنبرآباد مفقود شدند