Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:40:03 GMT

حبس در انتظار کاسبان متخلف اهوازی

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۸۱۱۱

حبس در انتظار کاسبان متخلف اهوازی

جمال عالمی نیسی روز شنبه در حاشیه عملیات پلمپ و تذکر به واحدهای صنفی متخلف در شهر اهواز در جمع خبرنگاران این اقدام را در راستای سیاست فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا دانست و بیان کرد: البته پیش از این نیز دستور تعطیلی اصناف غیرضروری در اهواز داده شده بود.

وی ادامه داد: هشت قرارگاه در نقاط مختلف اهواز ایجاد شده تا با فعالیت صنف‌های غیرضروری برخورد شود زیرا تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ایجاد این چنین محدودیت هایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عالمی نیسی افزود: از روز شنبه شدت عمل برخورد با فعالیت اصناف غیرضروری به ویژه درحاشیه شهر اهواز بیشتر شده است.
وی ادامه داد: گزارشاتی مبنی بر تمکین نکردن برخی از این اصناف به دست ما رسیده که به آنها هشدار می‌دهیم در صورت همکاری نکردن، ضمن برخورد قانونی، مغازه آنها به مدت یک ماه پلمب خواهدشد.
فرماندار اهواز با قدردانی از اصنافی که با تعطیلی محل کسب خود در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همکاری کردند بیان کرد: در صورت تکرار تخلف از سوی اصناف مطابق قانون مجازات اسلامی، امکان اعمال جریمه نقدی و حتی حبس این افراد وجود دارد.
وی افزود: مغازه داران مستقر در مرکز شهر، کوی ملت، کیانپارس و زیتون همکاری خوبی در تعطیلی محل کسب خود داشتند اما مغازه داران نقاطی مانند کمپلوی جنوبی، عین۲، کوی علوی و برخی دیگر نقاط حاشیه شهر اهواز باید نسبت به تعطیلی مغازه ها اقدام کنند.

۲۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته( منتهی به ظهر نهم فروردین ) در خوزستان شناسایی شد که تعداد مجموع مبتلایان به این ویروس در این استان به ۶۳۱ نفر رسید.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نهم فروردین اعلام کرد: تاکنون۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اهواز علائم کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اهواز علائم کرونا ویروس کرونا اهواز علائم کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کاسبان امین در صنوف مختلف قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کاسبان امین که پیش از این با هدف حمایت از مصرف کننده و تنظیم بازار در توزیع کالا‌های اساسی توسط جهاد کشاورزی در سراسر استان در حال اجرا بود چند روزیه با ورود سازمان صمت، دیگر صنوف هم به این طرح پیوستند.

طرحی که با رصد مستمر و دقیق صنوف از سوی بازرسان همراه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • اجرای طرح کاسبان امین در صنوف مختلف قم