Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله ولدی روز شنبه به مناسبت روز پاسدار در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: علاوه بر مردم ایران تمام آزادمردان جهان به وجود سپاهیان افتخار می‌کنند.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز تولد امام حسین(ع) و روز پاسدار افزود: به فرموده امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب«پاسداران شهیدان زنده‌ای هستند که در دفاع از اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی جانفشانی می‌کنند و امنیت امروز ما مرهون از جان گذشتگی آنان است».

ولدی گفت: آسایس و امنیت پایدار در عرصه‌های گوناگون که امروز نصیب کشور و ملت سرافراز ایران اسلامی شده است، مرهون حماسه‌آفرینی و فداکاری‌های پاسداران سرافراز و ایثارگری جانبازان است.

وی ادامه داد: پاسداران سرفراز در این عرصه همواره زمینه مناسب را برای خدمتگذاری دولتمردان و پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرده‌اند.

معاون استاندار همدان افزود: سپاه بازوی توانمند نظام و انقلاب اسلامی است که در عرصه‌های مختلف حضوری ارزشمند و اثرگذار داشته است.

حضور پرتوان سپاه در مقابله با کرونا

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز با اشاره به وظیفه خطیر سپاه در حراست از انقلاب و دستاوردهای آن بیان کرد: پاسداران همواره در مقابل توطئه‌های مختلف دشمنان ایستادگی کرده‌اند و برای برقراری آسایش و امنیت نظام و مردم از جان خود گذشته‌اند.

سرهنگ سیدجواد حسینی خاطرنشان کرد: برجستگی سپاه در همراهی سلحشوری نظامی همراه با خلوص معنوی است و تمامی موفقیت‌ها از هماهنگی این ۲ عامل مهم ناشی شده و باید همواره در سپاه پاسداران حفظ شود.

وی به حضور فعالانه سپاه در زمان جنگ، عرصه سازندگی، ورودی جدی در مسایل امنیتی و دفاعی و بروز بحران اشاره کرد و گفت: سپاهیان همواره برای کمک به مردم و حضور در میدان نقش‌آفرینی می‌کنند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: در شرایط کنونی بحران کرونا نیز سپاه با تمام توان خود برای مقابله با ویروس کرونا و کمک به مردم در صحنه حضور دارد و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

روز سوم شعبان به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار نامگذاری شده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملایر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملایر دفاع مقدس همدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه

دریافت 67 MB کد خبر 6080994

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • ۲۹ فروردین روزی یادآوری ایثارگری‌های ارتش