Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد هاشمی  با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا، در حوزه پیشگیری و مقابله اقدامات خوب و موثری در استان اصفهان انجام شد، اظهارکرد: از ابتدای آغاز طرح غربالگری و پایش سلامت در استان تاکنون بیش از ۷۴۱ هزار نفر مورد پایش قرار گرفته اند که از این تعداد بیش از ۲ هزار نفر از خدمت گیرندگان علامت دار به مراکز درمانی ارجاع داده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طرح پایش، غربالگری و تب سنجی مسافران در خروجی و ورودی شهرها در سراسر استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری مجموعه ای از دستگاه‌های اجرایی نظیر دانشگاه علوم پزشکی استان، نیروی انتظامی، فرمانداری و اورژانس انجام می شود، افزود: هدف از این اقدام شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا از طریق سنجش نخستین علامت بیماری یعنی افزایش تب و دمای عمومی بدن است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با تاکید بر وظیفه ذاتی و مسئولیت اجتماعی جمعیت هلال احمر در کاهش دردها و تسکین آلام بشری به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس، گفت: نجاتگران و پرسنل امدادی جمعیت هلال احمر استان در بیش از ۸۰ پایگاه این جمعیت مستقر در مبادی خروجی و ورودی، بیش از ۷۴۱ هزار نفر را از تاریخ ۲۴ اسفندماه تاکنون مورد پایش قرار داده اند.

هاشمی با اشاره به راه اندازی و اداره مراکز نگهداری و مراقبت از بیماران بهبود یافته ویژه بیماران کرونا در استان خاطرنشان کرد: خیرین و داوطلبان می توانند برای تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری بیماران در این نقاهتگاه‌ها مبالغ اهدایی خود را به شماره حساب ۵۴۰۵۴۰۰۰۹۴ نزد بانک ملت شعبه میر به نام جمعیت هلال احمر استان اصفهان و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۳۷۰۸۶۶۸ به نام جمعیت هلال احمر استان اصفهان واریز کنند، همچنین این جمعیت آمادگی خود را برای جذب نیروهای داوطلب پزشک، اداری، خدماتی، فنی و رسانه ای برای کمک به کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام می‌کند.

وی ادامه داد کرد: به منظور جلب مشارکت‌های مردمی در مقابله با ویروس کرونا از عموم مردم به ویژه سازمان‌ها، دستگاه‌ها، سمن‌ها، رسانه‌ها، هنرمندان، ورزشکاران، صنوف، داوطلبان و نیکوکاران دعوت می شود برای شرکت در پویش مردمی کمک برای مقابله با بیماری کرونا با این جمعیت همکاری کنند.

46

کد خبر 1370136

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اصفهان جمعیت هلال احمر استان استان اصفهان ویروس کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد