Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@06:56:10 GMT

گزارش کار رئیس جمهور در هفته نخست فروردین

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۸۱۹۷

گزارش کار رئیس جمهور در هفته نخست فروردین

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور با انتشار یک اینفوگرافیک در توئیتر، گزارشی از فعالیت های رئیس جمهور در هفته اول فروردین ماه ارائه داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علیرضا معزی»، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور در این توئیت نوشت: رییس‌جمهور راهبری تلاش‌ها و هم‌افزایی‌ها در ستاد ملی مدیریت کرونا و پشتیبانی‌ها در دولت را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت‌وگوهای پرشمار و هر روزه با استانداران و مدیران بیمارستان‌های کشور نیز به هماهنگی و برآورد دقیق و به‌روز از وضعیت کشورانجامیده است.هفته نخست فروردین اینگونه بر روحانی گذشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران گزارش کار رئیس جمهور هفته نخست فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«الهام علی‌اف» وارد مسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد که الهام علی‌اف، رییس‌جمهور جمهوری آذربایجان امروز دوشنبه در سفری کاری وارد مسکو شد و در ساعات آینده نیز با ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

دفتر مطبوعاتی ریاست‌جمهوری جمهوری آذربایجان نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این سفر با دعوت ولادیمیر پوتین انجام شده است.

پیش از این، دفتر مطبوعاتی کرملین اعلام کرد که در چارچوب این سفر، علی اف با پوتین دیدار خواهد کرد و در آن قرار است موضوعات اصلی مربوط به توسعه بیشتر روابط روسیه وجمهوری آذربایجان در زمینه مشارکت و اتحاد راهبردی بررسی شود. و همچنین تبادل نظر همه جانبه در مورد مسائل جاری منطقه ای انجام شود.

کد خبر 6085412

دیگر خبرها

  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • رئیسی وارد پاکستان شد
  • رئیس جمهور وارد پاکستان شد
  • شهر کراچیِ پاکستان به‌ مناسبت سفر رئیسی تعطیل می‌شود
  • مدیر دفتر اطلاع‌رسانی غزه: احتمالا ۷۰۰ شهید در گور‌های جمعی مجتمع الناصر باشند
  • مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد بی حضور رییس جمهور پیشین
  • برپایی نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت در خراسان‌شمالی
  • نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت در خراسان‌شمالی افتتاح شد
  • بازدید سرزده رییس دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور از بیمارستان امام خمینی(ره)