Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:06:19 GMT

شهردار نانجینگ چین: شیراز بزودی بر کرونا غلبه می‌کند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۸۲۹۵

شهردار نانجینگ چین: شیراز بزودی بر کرونا غلبه می‌کند

هان لیمینگ،شهردار شهر نانجینگ چین در این پیام خطاب به حیدر اسکندرپور نوشته است: در زمان شیوع ویروس کرونا، از سوی شهرداری شیراز پیام تسلیت دریافت کردیم که در حافظه شهرمان با قدرشناسی فراوان ثبت خواهد شد، با تلاش های بی وفقه،  پیش گیری از شیوع و کنترل ویروس کرونا در نانجینگ شتاب گرفته و توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرمان به سرعت در حال بهبود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی شهرداری شیراز در ادامه این پیام عنوان شده که دوستان گرانقدر باعث از بین رفتن فاصله ها می شوند و هم اکنون ما نگران شیوع و گسترش این ویروس در ایران و مبتلایان تایید شده در شیراز هستیم.

هان لیمینگ آورده است: شهر نانجینگ نیز با شیراز همدرد است و تسلیت عمیق خود را به شیراز و همه شهروندانتان ابراز می دارد.

شهردار نانجینگ در این پیام آورده است: ما تمایل داریم تجارب خود را با شهر شیراز مبادله کنیم و به اشتراک بگذاریم تا به همراه هم بر ویروس کرونا غلبه کنیم، عمیقا معتقدم با مدیریت شما، مطمئنا شیراز به زودی بر همه گیری این بیماری غلبه می کند.

در این پیام ذکر شده: همچنین معتقدم با پایان یافتن این شیوع،  فصل جدیدی از همکاری های عملی و روابط دوستانه عمیق بین ما آغاز می شود.

شهر نانجینگ چین در اردیبهشت سال ۹۷ با شیراز خواهرخوانده شد.

نانجینگ با بیش از ۸ میلیون جمعیت یکی از چهار پایتخت باستانی چین به شمار می رود.

شهردار شیراز پیش از این و در هنگام شیوع ویروس کرونا در این شهر با ارسال پیامی با شهردار و شهروندان شهر نانجینگ ابراز همدردی کرده بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا چین روابط خارجی شیراز حیدراسکندرپور شهرداری شیراز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چین روابط خارجی شیراز شهرداری شیراز ویروس کرونا چین روابط خارجی شیراز شهرداری شیراز ویروس کرونا شهر نانجینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرح دعای سحر|گسترش سلطنت الهی بر مراتب وجود
  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • چگونه بر حسادت در رابطه با همسرمان غلبه یابیم؟
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد