Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید شاهرخی روز شنبه در ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا افزود: مردم همکاری بسیار خوبی در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته‌اند و روند اجرای این طرح برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همه فرمانداران استان باید طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را دنبال و از آن به طور جدی و ویژه حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان تاکید کرد: صدا و سیما به روش‌های مختلف فعالیت‌های گسترده‌ای در تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت مردمی برای مقابله با کرونا انجام داده که بسیار موثر است.  

وی با بیان اینکه در ایام پیش رو  از برگزاری مراسم و جشن‌هایی که منجر به اجتماع می‌شوند، به‌طور جد جلوگیری شود اظهار داشت: تعطیلی اصناف باید همچنان ادامه داشته باشد و اتحادیه‌ها با همکاری اماکن و نیروی انتظامی بر اصناف نظارت بیشتری داشته باشند.

شاهرخی افزود: همه پارک‌ها و اماکن عمومی سطح استان باید تعطیل باشند و توصیه می‌شود شهرداری روشنایی در پارک‌ها را به حداقل ممکن برساند. 

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی همه ترددهای برون‌شهری و درون‌شهری را کنترل کنند.

استاندار همدان اضافه کرد: صداوسیما با تولید محتوای پر مفهوم می‌تواند با فرهنگ‌سازی کاهش تردد خودروها در سطح استان تاثیر گذار باشد. 

شاهرخی اظهار داشت: با افرادی که در چند روز اخیر سعی در جوسازی و مشوش کردن اذهان عمومی داشتند، برخورد جدی می‌شود. 

وی ادامه داد: برای عبور از شرایط کنونی، دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نهایت تلاش خودشان را داشته باشند. 

شاهرخی تاکید کرد: از نیروهای اجرایی که مسوول اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هستند حمایت جدی و فراگیر انجام شود تا بتوانند با قدرت به کار خود ادامه دهند. 

وی اظهار داشت: اداراتی که مقرر شده با ظرفیت حداکثر یک‌سوم نیروی اداری به مردم خدمت‌رسانی کنند، فعال هستند. 

استاندار همدان گفت: لازمه عبور از شرایط کنونی و قطع زنجیره انتقال کرونا، تلاش شبانه‌روزی همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی اضافه کرد: نصب بنرها با موضوع محدودسازی و فرهنگ‌سازی در معابر عمومی انجام شود و در ایام پیش رو با جلب مشارکت مردمی، بهتر می‌توان وضعیت تردد شهروندانی را که رعایت نمی‌کنند، کنترل کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان استانداری همدان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان استانداری همدان بهداشت و سلامت ویروس کرونا همدان استانداری همدان بهداشت و سلامت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد

فرماندار شهرستان ارومیه امروز در اولین جلسه ستاد عفاف و حجاب این شهرستان عفاف و حجاب را از مبانی اسلام توصیف کرد و با توجه به ابلاغیه وزارت کشور در زمینه عفاف و حجاب، توجه به سبک زندگی خانواده محور، شبکه سازی و ایجاد شبکه‌های مردمی در امر آموزش، استفاده از ظرفیت رسانه ها در تبیین موضوع عفاف و حجاب و لزوم یوست فرهنگی در ارایه برنامه‌های اجتماعی و عمومی را ضروری دانست.

غلامحسین عماری افزود: دشمنان نظام و فرصت طلبان در تلاشند، از برخی موضوعات همچون امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب به نفع خود بهره گیرند پس باید ضمن توجه در این گونه اقدامات ما نیز اجازه نخواهیم داد آنها از انجام تکالف دینی سو استفاده نمایند چرا که آنهادنبال رواج بی بند وباری هستند. 

وی به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز سال نو اشاره کرد و امید وایمان را مایه استمرار همه اقدامات و خدمات از جمله عفاف و حجاب دانست و اضافه کرد: یکی از مباحث موثر در بیانات رهبر معظم انقلاب مشارکت مردم می‌باشد و قطعا در هر کاری که مردم وارد شوند نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.

فرماندار شهرستان ارومیه همچنین با اشاره به تاثیر اقدامات فرهنگی در سطح جامعه، گفت: در سال جدید امور فرهنگی از اولویت‌های اصلی و دغدغه ما و همه مسئولین شهر،  خواهد بود.

در این جلسه اعضای حاضر نیز با بیان نکات برجسته اقدامات ترویج فرهنگ عفاف وحجاب در سال گذشته به بیان پیشنهادات خود برای اعتلای فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهرستان ارومیه پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ برای سیستان و بلوچستان سال شکوفایی و پیشرفت خواهد بود
  • شکوفایی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۳
  • دعوت استاندار همدان برای سفر به پایتخت تاریخ و تمدن ایران
  • دعوت استاندار همدان از گردشگران نوروزی
  • برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • هم فکری و مشارکت مردم خارگ در حوزه عملیات عمومی افزایش می‌یابد
  • سازمان ملل: اکنون به آتش‌بس در غزه نیاز داریم؛رنج باید پایان یابد