Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@12:53:39 GMT

مگان کروک؛ خودروی بهتاش در سریال پایتخت +مشخصات

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۸۴۱۹

مگان کروک؛ خودروی بهتاش در سریال پایتخت +مشخصات


مگان چند سالی به عنوان یک خودروی وارداتی و پس از آن چند سال به عنوان یک خودروی مونتاژ در کشورمان عرضه می‌شد. این خودرو در مدل‌های مختلف از جمله هاچ بک و کروک وارد ایران شد، اما نمونه‌های هاچ بک و کروک آن با توجه به قیمت بالایی که نسبت به نمونه معمولی داشتند، چندان مورد توجه قرار نگرفتند و تعداد کمی از این دو نمونه مگان وارد بازار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مگان کروک در سال‌های عرضه جزء معدود خودرو‌های کروک و خوش قیمت‌ترین خودرو‌های کروکی در ایران محسوب می‌شد که با شتاب صفر تا صد و یازده ثانیه‌ای می‌توانست توجه زیادی را در آن دوران به خود جلب کند، اما استقبال چندان مناسبی از آن نشد.

مگان کروک بر خلاف نمونه معمولی تنها در یک نسخه با موتور ۲۰۰۰ سی سی ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ عرضه شد که ۱۳۲ اسب بخار قدرت و ۱۸۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کرد. مصرف سوخت آن حدود ۸ لیتر بنزین به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است که با توجه به اسپرت بودن و شتاب بالای آن مصرف قابل قبول و مناسبی محسوب می‌شود.

این خودرو سطح ایمنی بسیار بالایی دارد، تا جایی که با وجود قدیمی بودن، توانست ۵ ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ به دست آورد، که بسیاری از خودرو‌های امروزی توان گرفتن این استاندارد را ندارند. از جمله قابلیت‌های این خودرو می‌توان به ۴ عدد کیسه هوا، سیستم ضد سرقت و سیستم سوئیچ هوشمند با طراحی کارتی شکل و جذاب، سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله، کامپیوتر سفری، سقف متحرک با قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک، سنسور‌های چراغ جهت روشن و خاموش شدن خودکار اشاره کرد.

همچنین مگان کروک از سیستم صوتی بسیار با کیفیت، پشت سری‌های فعال هنگام تصادف، آینه‌های جانبی برقی، دارای گرمکن، سیستم هشدار موانع جلو و عقب، سیستم استارت دکمه‌ای، کامپیوتر سفری، سنسور باران جهت کنترل اتوماتیک سرعت برف پاک کن‌ها و مواردی از این قبیل بهره می‌برد.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مگان رنو بهتاش فریبا سریال پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره الیزابت داعشی سریال پایتخت بعد از 6 سال (عکس)

فرادید نوشت: نیلوفر رجایی فر که نقش الیزابت را در سری پنجم سریال پایتخت 5 بازی کرد و به خاطر آن به شهرت رسید، اکنون 31 ساله است. در ادامه تصاویری از تغییر چهره او بعد 6 سال از ایفای نقش الیزابت را مشاهده می کند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استایل جدید رحمان و رحیم سریال پایتخت (عکس) 4 عکس جدید از «رحمت الله امینی شالیکار هزار جریبی» سریال پایتخت در دنیای واقعی سکانس خنده دار پایتخت؛ واکنش بهتاش به ماجرای خواستگاری رحمت از مادرش (فیلم)

دیگر خبرها

  • هجوم شاسی‌بلندهای کوچک چینی به بازار خودروی ایران!/ عکس
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت
  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M۷ پرو 5G لو رفت
  • (تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟
  • خطرات و عوارض باتری به باتری خودرو
  • چهره الیزابت داعشی سریال پایتخت بعد از 6 سال (عکس)