Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمد، ولی زاده، جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه سوم شعبان میلاد مسرور بزرگ پاسدار اسلام و قرآن حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت:معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که خود بزرگ پاسدار مکتب تشیع در عصرجدید بودند روز میلاد امام حسین (ع) را روز پاسدار نامیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زیر چتر مکتب اسلام به ویژه بزرگ پاسدار اسلام حضرت امام حسین (ع) مفتخربه پاسداری ازمکتب اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی است.

جانشین نماینده، ولی فقیه سپاه قم در ادامه با اشاره به شاکله سپاه پاسداران گفت:رسالت سپاه، حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی که نماد و پرتویی از اسلام ناب محمدی و به فرموده امام راحل پرتویی از عاشورای امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام، ولی زاده افزود:سپاه علاوه بر پاسداری از انقلاب اسلامی در داخل و خارج مرز‌ها و تمام عرصه‌های فکری، فرهنگی و عقیدتی در ابعاد مادی و معنوی وظیفه حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را دارد.

او به یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی یعنی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت:حفاظت از انقلاب و دستاورد‌های آن اساس سپاه را شکل داده است.

حجت الاسلام، ولی زاده با اشاره به قدرشناسی مردم از فعالیت‌های سپاه عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روز‌های شکل گیری چه در هشت سال دفاع مقدس چه در مبارزه با قاچاقچیان در مرز‌های آبی و زمینی و در تمامی عرصه‌ها خوش درخشیده اند.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه قم گفت: عمده فعالیت سپاه، عملکرد نظامی اش است، اما نیرو‌های سپاه در تمامی عرصه‌ها مانند سیل، زلزله، راه سازی، سازندگی و ... هم جانانه وارد میدان شده اند و خالصانه به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام، ولی زاده پاسداران را سنگرداران بی ادعا خواند و گفت:سپاهیان در همه بحران‌ها حتی در این روز‌ها در مبارزه با ویروس منحوس کرونا مقتدرانه و ایثارگرانه در کنار کادر درمانی و سایر دستگاه‌ها وارد میدان شده اند.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در ادامه با بیان این که امام راحل فرمود: اگر سپاه نبود کشور هم نبود ادامه داد: نیرو‌های مردمی و جوانان در بیش از ۲۲ قشر از بسیج اعم از بسیج مهندسی، پزشکی، دانش آموزی، هنرمندان تا بسیج مداحان وطلاب زیر سایه سپاه حضور فعال دارند و در واقع سپاه لوکوموتیو این بخش و به نوعی موتور محرک بسیج است.

حجت الاسلام، ولی زاده با اشاره به مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیرسپاه در عرصه قدرت موشکی افزود:جهان به قدرت سپاه اذعان دارد و قدرت موشک‌های سپاه گویای این مطلب است که هیچ کشوری توانایی اینکه با قدرت نظامی اش برابر آمریکا از خود اراده‌ای نشان دهد را ندارد.

او گفت:نیرو‌های خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سربازان امام زمان از گذشته تا به امروز و تا ظهور حضرت، ولی عصر (عج) همواره در تمام عرصه‌ها حضور پرصلابت خواهند داشت.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میلاد امام حسین ویروس کرونا جانشین نماینده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حجت الاسلام ولی زاده ولی فقیه عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ گفت: این شجره طیبه از بدو انقلاب تاکنون در تمامی عرصه‌ها  در کنار مردم بوده و خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین غفوری در ادامه به پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی دیگر نیرو‌های مسلح ایران اسلامی گفت: عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فروپاشید.
خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌ها خاطر نشان ساخت: ایران اسلامی  به ماجرا جویی‌ های رژیم صهیونیستی، پاسخی قاطع و کوبنده خواهد داد.

دیگر خبرها

  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • عملیات «وعده صادق» درس انسانیت به همه جهانیان داد
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت