Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-20@03:56:01 GMT

وزیر امور اسکاتلند انگلستان هم قرنطینه شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۸۴۴۱

خرداد: وزیر امور اسکاتلند دولت بوریس جانسون روز شنبه اعلام کرد که به دلیل نگرانی از ابتلا به کرونا خود را قرنطینه کرده است.
به گزارش خرداد ،«الیستر جک» عنوان کرد که هنوز آزمایش ابتلا به کرونا را انجام نداده اما در ۲۴ ساعت گذشته، علائم مشابه به بیماری کوید-۱۹ را تجربه کرده است.
این نماینده مجلس از منطقه «دام‌فرایز گالووی» افزود که مطابق با توصیه‌های پزشکی خود را قرنطینه کرده و کارها را از منزل پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از ابتلای نخست وزیر وزیر بهداشت انگلیس به کرونا، وحشت از سرایت این ویروس به سایر اعضای کابینه بالا گرفته است. تایمز امروز (شنبه) گزارش داد که این دو مقام هفته گذشته بدون رعایت فاصله ایمنی در نشست اضطراری اعضای دولت شرکت کردند.
بر همین اساس «کریس ویتی» عالی‌ترین مقام پزشکی انگلیس که نقش تعیین کننده‌ای را در تبیین سیاست‌های دولت برای مقابله با کرونا ایفا می‌کند، دیروز (جمعه) اعلام کرد که به دلیل بروز علائم مشابه به بیماری کوید۱۹ خود را به‌مدت ۷ روز در خانه قرنطینه کرده است.
او یکی از چهره‌های ثابت کنفرانس خبری روزانه دولت بود که در کنار بوریس جانسون و پتریک والانس مشاور پزشکی نخست وزیر برنامه‌های دولت درباره کرونا را تشریح می‌کرد.
همچنین نتیجه آزمایش ابتلا به کرونای «چارلز» ولیعهد انگلیس نیز مثبت اعلام شده و او خود را در منزل قرنطینه کرده است.
مایکل گوو معاون نخست وزیر انگلیس که دیروز به جای جانسون در کنفرانس خبری روزانه دولت حاضر شده بود، اعلام کرد که آمار ابتلا به کرونا در این کشور هر ۳ الی ۴ روز دو برابر می‌شود.
منبع: ایرنا برچسب ها: انگلستان ، قرنطینه

منبع: خرداد

کلیدواژه: انگلستان قرنطینه ابتلا به کرونا قرنطینه کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی اختصاصی سی ان ان با وزیر امور خارجه ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک‎؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با تلویزیون سی ان ان آمریکا، مواضع جمهوری اسلامی ایران را به ویژه درباره تنش آفرینی‌ها رژیم صهیونیستی تبیین کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این مصاحبه، آقای امیرعبداللهیان تاکید کرد که ایران به دنبال افزایش تنش نیست، اما در صورت خطای اسرائیل، پاسخ فوری، پشیمان کننده و حداکثری خواهیم داد.

 

دیگر خبرها

  • گفتگوی تلفنی وزیر خارجه اردن با امیرعبداللهیان
  • فیل فودن: جود بلینگام هدیه‌ای از جانب خداست؛ انگلستان به او در بهترین حالت‌اش نیاز دارد
  • گفتگوی اختصاصی سی ان ان با وزیر امور خارجه ایران
  • هفت کشوری که تمام برق خود را از منابع تجدیدپذیر تولید می‌کنند
  • پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس
  • کدام کشورها ۱۰۰ درصد برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین می‌کنند؟
  • چین و اندونزی خواستار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شدند
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • سوپرگل شونسوکه ناکامورا به رنجرز (لیگ برتر اسکاتلند - 17 آوریل، 2008) / فیلم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه