Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس سالنامه منتشر شده سازمان ثبت احوال در سال ۹۷ بیشترین میزان ازدواج طبق آمار بازبینی شده به ترتیب در استان‌های تهران (۷۲۶۹۰)، خراسان رضوی (۴۹۰۴۹)، خوزستان (۳۹۶۳۵)، فارس (۳۱۵۶۷)، آذربایجان شرقی (۲۸۵۸۲)، اصفهان (۲۷۳۹۳)، آذربایجان غربی (۲۶۲۸۰)، کرمان (۲۱۵۴۳) و مازندارن (۲۰۷۵۶) است؛ و کمترین میزان ازدواج به ترتیب در استان‌های سمنان (۳۵۵۷)، ایلام (۴۴۳۵)، بوشهر (۶۰۵۲)، خراسان جنوبی (۶۱۸۲)، یزد (۶۴۶۱)، چهارمحال بختیاری (۷۴۵۰)، قم (۷۶۱۵)، قزوین (۸۰۵۳)، خراسان شمالی (۸۰۸۳) و زنجان (۸۵۸۹) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آمار ازدواج و طلاق در سال ۹۷/ ثبت بیش از ۱۷۵ هزار طلاق تا ۱۵ تیرماه ۹۸

در سال ۹۷ استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، همدان، یزد و خراسان جنوبی دارای پایین‌ترین میزان سن ازدواج زنان بوده اند و پایین‌ترین میزان میانگین سن ازدواج در بین مردان نیز در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و خراسان رضوی بوده است؛ و بر اساس این آمار منتشر شده بالاترین میزان سن ازدواج در مردان در استان‌های تهران، ایلام، البرز، فارس و کهگیولیه و بویراحمد و در بین زنان نیز در استان‌های تهران، ایلام، کهگیولیه و بویر احمد، مازندارن و اصفهان بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال ازدواج و طلاق سن ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید آهن اسفنجی فولاد سبا به بالاترین میزان از زمان راه‌اندازی رسید

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرهاد رجبی با بیان اینکه این رکورد در نتیجه کارِ گروهی تیم‌های تولید، تعمیرات، دفاتر فنی، انباشت و برداشت و افزایش بهره‌وری تجهیزات و تشکیل جلسات مدون در راستای شناسایی موانع و رشد تولید است، ادامه داد: ارزش و اهمیت این رکورد مربوط به افزایش میزان تولید آهن اسفنجی به همراه حفظ کیفیت و عدم نوسان در محدوده مجاز آن است.

پس از کسب این موفقیت برخی از سرپرستان و کارشناسان این بخش چنین گفتند:

حجت‌اله رفیعی، سرپرست انباشت و برداشت آهن‌سازی:

رصد و بررسی به‌موقع آنالیزهای کیفی گندله ورودی به فولاد سبا، برنامه‌ریزی صحیح در راستای میکس‌سازی گندله و میکس ورودی آن به واحد احیا، بهبود و ارتقای آن‌ها با شرایط کاری واحد احیا در راستای افزایش تولید و حفظ هم‌زمان کمیت و کیفیت محصول، از اقدامات مهم واحد انباشت و برداشت است که در دست‌یابی به این رکورد نقش عمده‌ای داشته است.

آرش منافی، سرپرست تعمیرات آهن‌سازی:

از دیگر دلایل ثبت این رکورد روزانه باید به انجام بازرسی‌های مدون و به‌موقع و برنامه‌ریزی در راستای افزایش کیفی تعمیرات برای ارتقای آماده‌به‌کاری تجهیزات و همچنین اعتماد به تجهیزات بومی‌سازی‌شده اشاره کرد.

آرش نوروزی، کارشناس تولید آهن‌سازی:

ثبت رکورد روزانه تولید در سال جاری و فروردین‌ماه بسیار حائز اهمیت و باعث افتخار است؛ چراکه ارزش والای سازمان در راستای افزایش کمّی و حفظ کیفی محصول را بیش از ظرفیت تولید اسمی، رقم زده است. این مهم نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی تیم‌های تولید، تعمیرات، انباشت و برداشت، دفاتر فنی در قسمت آهن‌سازی است. امید است با بهبود و ارتقای کیفی گندله ورودی به واحد احیا، رشد و تثبیت این رکورد را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

رحیم ناصرنژاد، کارشناس فرایند آهن‌سازی:

 خوشبختانه با عنایت به افزایش تخصص و تجربه همکاران در حال حاضر میکس ورودی گندله در حالت بهینه قرار گرفته است و این امر می‌تواند به تولید محصولی با کیفیت و کمیت مدنظر کمک کند. علاوه بر این آنالیز و کنترل به‌موقع فرایند و شناسایی موانع از دیگر بسیار مهم و تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشتازی بانک ملی در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید
  • آمار بیکاری در انگلیس رکورد زد
  • برق هیچ چاه مجاز دارای اضافه برداشت در خراسان شمالی شارژ نمی شود
  • ثبت بالاترین میزان تاریخ تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • رهاسازی آب سد نهب با هدف بهره برداری کشاورزان پایین دست سد
  • تولید آهن اسفنجی فولاد سبا به بالاترین میزان از زمان راه‌اندازی رسید
  • رهاسازی آب سد نهب به سمت اراضی پایین‌دست
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • بالاترین میانگین سن فوت شدگان برای کدام استان است؟
  • کنگان سربیشه با ۱۷ میلی متر رکوردار بارش باران در خراسان جنوبی شد