Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@08:02:32 GMT

صدور ۲۵۰ برگ جریمه برای خودرو‌های متخلف

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۸۵۴۹

صراط:

انوشیروان محسنی بندپی بعد از جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح محدودیت تردد در استان تهران اظهار داشت: هدف از اجرای طرح محدودیت تردد، حذف ترددهای غیرضروری و اعمال سختگیری در ورودی و خروجی‌های استان است.

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: تا ساعت ۲۰ روز گذشته بر اساس دستورالعمل اجرایی از ادامه سفر ۱۸۵۰ وسیله نقلیه در سه نقطه آزادراه تهران-شمال، تهران- قم و جاده قدیم قم توسط فرمانده انتظامی تهران بزرگ ممانعت به عمل آمد، همچنین ۳۰۵۰ خودرو در محور فیروزکوه و دماوند برگشت داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هیچ خودرویی در اولین روز اجرای طرح محدودیت تردد در استان تهران توقیف نشده است

استاندار تهران با اشاره به اجرای مستمر این طرح تصریح کرد: روز گذشته ۲۵۰ قبض جریمه برای خودروهای متخلف صادر شده است ضمن اینکه هیچ خودرویی توقیف نشده است.

محسنی بندپی با بیان اینکه ایمن‌سازی و توقف چرخه انتقال ویروس مهم‌ترین راهکار برای جلوگیری از شیوع کرونا می‌باشد گفت: در استان تهران دستورالعمل طرح محدودیت تردد با نهایت دقت، مراقبت و با کیفیت اجرایی می شود.

راه‌های فرعی توسط فرمانداران و با هماهنگی نیروی انتظامی مدیریت می‌شود

وی همچنین عنوان کرد: این طرح در ۱۴ مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرایی می‌شود و راه‌های فرعی توسط فرمانداران و با هماهنگی نیروی انتظامی مدیریت می‌شود، البته در هفته اول که به شکل توصیه‌ای از مردم خواسته شد که در خانه بمانند و به سفر نروند، اکثریت مردم همکاری داشتند و پیش‌بینی می‌شود با آگاه‌سازی، حساس سازی و تغییر رفتار مردم و اطلاع‌رسانی به موقع نسبت به خطرات ناشی از انتقال چرخه بیولوژیک این ویروس می توانیم امیدواری داشته باشیم که نیاز چندانی به محدود کردن راه‌های فرعی نباشد.

شرایط رفت و آمد برای کارمندان و کارگران تسهیل می شود

استاندار تهران در مورد تسهیل شرایط رفت و آمد برای کارمندان و کارگران افزود: جهت تسهیل شرایط برای کارمندان و کارگران واحدهای تولیدی که در تهران مشغول کار هستند و محل سکونت آنها جای دیگری است، روز چهارشنبه با دستگاه های اداری مکاتبه شده همچنین به واحدهای صنعتی و تولیدی اعلام کردیم که نحوه رفت و آمد کارگران و کارکنان خود را اعلام کنند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسنی بندپی سپس تصریح کرد: از چند طریق روان سازی آمد و شد کارکنان دستگاه های اداری تهران که در اطراف تهران، البرز و یا سمنان ساکن هستند، صورت می‌گیرد بدین صورت که از دستگاه ها خواسته شده تا لیست چنین کارکنانی را همراه با کدملی و پلاک خودرو آنها اعلام کنند ضمن اینکه شهرداری اپلیکیشن سفربرگ را راه اندازی می‌کند تا افراد در سامانه ثبت نام کنند و با هماهنگی نیروی انتظامی تردد افراد تسهیل شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محسنی بندپی خودرو های متخلف طرح محدودیت تردد در استان تهران صراط طرح محدودیت تردد استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ نوربخش با اشاره به اینکه بیشترین حوادث شامل واژگونی خودرو‌ها است، گفت: مردم و مسافرانی که قصد تردد از محور‌های برون شهری را دارند اجرای قوانین و مقرارت را به نحو احسن انجام دهند
وی از دوازدهمین روز از اجرای طرح نوروزی و افزایش تردد خودرو‌ها در تمامی محور‌های برون شهری خبر داد و افزود: تمامی محور‌های استان باز و تردد روان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • افزایش ۷۰ درصدی تصادفات جرحی در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • فوت ۵۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای تا هفتم فروردین
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های شمالی البرز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی البرز
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه