Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین، ۵ هزار پزشک اروپایی با امضای طوماری ضمن هشدار در خصوص پیامد‌های فاجعه بار شیوع ویروس کرونا در کمپ‌های پناهجویان، مردم یونان و تبعات آن بر سایر کشور‌های اروپایی، از سران اتحادیه اروپا خواستند تا تمهیداتی برای جلوگیری از شیوع ویروس در این کمپ‌ها انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این نامه آمده است «اینکه شیوع بیماری کووید-۱۹ در این کمپ‌ها قابل کنترل است یک توهم است. چهل هزار نفر در مساحت چند کیلومتری زندگی می‌کنند و تعداد پزشکان در این کمپ‌ها اندک است. بسیاری از کودکان و افرادی که در این کمپ‌ها به سر می‌برند علاوه بر آسیب‌های روحی و جسمی دچار مقاومت بدنی پایینی بوده و مستعد ابتلا به کرونا هستند.»

در ادامه این طومار آمده است «اگر اروپا اکنون به این مسئله توجه نکند شرایط بدتر شده و احتمال وقوع فاجعه پزشکی وجود دارد. از سوی دیگر، این امر در تناقض با ارزش‌ها و هنجار‌های خدمات درمانی اروپا است. وظیفه ما جلوگیری از وقوع فاجعه است.»

در این طومار به توافق سال ۲۰۱۶ پناهجویان اشاره شده و از سران اروپا درخواست شده است تعدادی از پناهجویان را پذیرش کرده تا از وقوع فاجعه پزشکی در منطقه اروپا جلوگیری شود.

پارلمان اروپا هفته گذشته خواستار تخلیه نزدیک به ۴۲ هزار پناهجو از ۵ جزیره دریای اژه یونان شد. این جزایر در حال حاضر، پذیرای جمعیتی معادل ۶ برابر ظرفیت خود هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران پناهجویان ویروس کرونا کمپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس پلیس فتا استان قم گفت: کلاهبرداری‌ها با عنوان فروش سوالات کنکور نزدیک به زمان کنکور اتفاق می‌افتاد و افراد زیادی هم درگیر این کلاهبرداری می‌شدند، اما مجرمان سایبری پا را فراتر گذاشتند و در ماه‌های اخیر شاهد پیش فروش سوالات کنکور در فضای مجازی بوده ایم.

مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سؤالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سؤال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.

به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفا با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت نمایند.

دیگر خبرها

  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • بورل: پیشرفتی برای کاهش فاجعه بشری در غزه رخ نداده است
  • هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه