Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، این همکاری در زمینه‌های مختلف به خصوص تهیه محتوای لازم برای آموزش و آگاهی‌بخشی جامعه، ارائه بستر مناسب برای مشاوره تلفنی و تصویری رایگان به اقشار مختلف و برنامه‌های مختلف زنده تلوزیون اینترنتی با حضور مجازی مردم است.

پاسخگویی به مشکلات مردم با ابزارهای مختلف ارتباطی، همکاری تعداد زیادی از روانپزشکان و روانشناسان یزدی به صورت داوطلبانه در این مسیر برای کاهش آسیب‌های روحی و روانی از دیگر اقدامات پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترس از ابتلا به بیماری و استرس ناشی از اختلال در فعالیت‌های شغلی، اقتصادی و کسب و کار و ناشی از بیکاری و نیز محرومیت از ارتباطات اجتماعی در کنار چالش داخلی خانواده‌ها به دلیل ارتباط طولانی با یکدیگر در دوران قرنطینه پیامدهای منفی دارد که در این زمینه نیز اقدام خواهد شد.

چالش‌های مرتبط با کودکان و نوجوانان، معضل روانی سوگ و سوگواری، تهدیدروانی جامعه سالمندان، استرس‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان از پیامدهای دیگر منفی بروز همه‌گیری کروناست که در این همکاری به این موارد نیز توجه شده است.

بنا به پیشنهاد خانه فرهنگ صدوقی و در راستای فعالیت‌های عام‌المنفعه این موسسه در حوزه بیماری کرونا، مقرر شد برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات رایگان به اقشار مختلف مردم طراحی و اجرا شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان یزد کرونا صدوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دامپزشکی نیشابور گفت: واحد مبارزه با بیماری‌ های این شبکه، برای مبارزه با انگل‌ های خارجی دام‌ های سبک و سنگین بیش از هزار لیتر سم رایگان در بین دامداران توزیع کرد.

 

علی سلیمانی افزود: با توجه به شروع فصل گرما و فعالیت حشرات بویژه کنه‌ ها که عامل بیماری مشترک و خطرناک تب کریمه کنگو هستند، از ابتدای امسال سال توزیعِ سم‌ بین دامداران با همکاری دهیاران روستاها در دستور کار قرار گرفت.


وی از دامداران خواست: برای حفظ سرمایه و دسترنج خود در فصل گرما هر ۲ هفته دام‌ ها و محوطه دامداری خود را با سموم مختلف سم پاشی کنند.

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • سندروم پس از کرونا چیست؟