Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوب نماینده، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اداره کل در راستای مبارزه با ویروس کرونا با مشارکت مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد شهرستان‌ها اقدام به تولید ۱۹۵ هزار و ۸۰۰ عدد ماسک و ۱۰ هزار و ۲۲۸ عدد گان بهداشتی برای توزیع در مراکز بهداشتی استان می کند.

وی اظهار داشت: در بخش دولتی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای اهر، کلیبر، بناب، مرند، هریس، ملکان و مرکز شماره ۳ تبریز با همکاری و مشارکت سایر بخش‌ها مانند بیمارستان اهر، نهادهای کمک کننده مردمی، فرمانداری کلیبر و هریس، شهرداری یامچی و در بخش خصوصی گروه سرمایه گذاری میثاق محتا و با حضور مربیان و مهارت آموزان اقدام به دوخت ماسک و گان در چندین کارگاه فعال تولیدی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی گفت: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد ستایش و گوزللر اهر، کاج بستان آباد، شاهد ملکان، گل آرای آذرشهر، معمر و سرور میانه، نوپردیسان باهر اسکو و هم‌چنین آموزشگاه دوستان هریس نیز در این طرح مشارکتی جهادگونه شرکت کردند.

نماینده یادآوری کرد: فعالیت‌های جهادی انجام شده در بخش‌های خصوصی و دولتی به صورت داوطلبانه و با مشارکت مربیان و مهارت آموزان انجام می شود و با همکاری این افراد روز به روز بر تولید اقلام بهداشتی در استان افزوده می شود.

به گزارش ایرنا، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان شرقی روز گذشته به یک‌ هزار و ۲۷۲ نفر رسیده که با  فوت ۶ نفر در روز جمعه تعداد فوت شدگان استان به ۱۲۰ نفر افزایش یافته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آذربایجان شرقی ویروس کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

سید محمد اعتماد اعجازی امروز در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل گفت: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، افزود: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

به گفته او، با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

او با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه و عمران اردبیل گفت: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی