Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از سیلاب احتمالی و اختلال تردد در جاده‌ها و شهرها خبر داد و گفت: سامانه بارش‌زا بر روی استان اصفهان و استان‌های همجوار منجر به سیلاب‌های احتمالی می‌شود و به مردم توصیه می‌شود در خانه بمانند. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

منصور شیشه‌فروش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به ورود سامانه بارش‌زا بر روی استان، اظهار داشت: طی امروز و فردا سامانه بارش‌زا با شدت بیشتری در مناطق غرب و جنوب استان فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سامانه بارش‌زا به غیر از استان اصفهان، مناطق همجوار با استان‌های چهار محال و بختیاری، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه شدت این سامانه بارش‌زا سبب سیلاب‌های احتمالی و اختلال در تردد شهری و جاده‌ای می‌شود، گفت: به ساکنان مناطق مذکور توصیه می‌شود ضمن پرهیز از انجام سفر، از استقرار در مجاورت مسیل‌ها، آب‌راهها، رودخانه‌های فصلی سیلابی، شیب کوه‌‌ها، ارتفاعات و پل‌ها خودداری کنند.

آخرین اخبار از گروه‌های جهادی در کهگیلویه و بویراحمد|از توزیع 2000 ماسک تا ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده+تصاویرنخستین اخطاریه هواشناسی سیستان و بلوچستان در سال جدید صادر شد؛ سیل در راه جنوب شرقاحتمال وقوع سیلاب در کاشان پیش‌بینی می‌شود/شهروندان از توقف در مسیر رودخانه‌ها جلوگیری کنند

وی تصریح کرد: مردم با در خانه ماندن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامتی خود را در شرایط اپیدمی کرونا و مشکلات تردد در جاده‌ها و شهرها به لحاظ بارندگی حفظ و اصول ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ 166/ ع

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سامانه بارش زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی

هواشناسی خراسان جنوبی برای سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی نقاط استان هشدار داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفر‌های غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود