Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:06:10 GMT

دستگیری سارقان در جیرفت ۱۱۷ درصد رشد یافت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۸۶۴۹

دستگیری سارقان در جیرفت ۱۱۷ درصد رشد یافت

سرهنگ رضا محمدرضایی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت رسیده است، افزود: سال گذشته با تداوم طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان شاهد ثبت این رقم شدیم.

وی تصریح کرد: سال ۹۸ در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با بکارگیری حداکثر توان اطلاعاتی و عملیاتی واحدهای تابعه به منظور تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه هرچه جدی‌تر با سارقان و مالخران، ماموران انتظامی شهرستان جیرفت موفق به دستگیری یکهزار و ۲۳۸ نفر سارق و کشف یکهزار و ۶۷۰  فقره انواع سرقت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی جیرفت غفلت مالباختگان را تاثیر زیادی در وقوع سرقت‌ها عنوان کرد و گفت: شهروندان اهتمام ویژه‌ای در نگهداری از اموال خود داشته باشند و با درنظر گرفتن هشدارهای پلیسی نسبت به ایمن‌سازی و نصب دوربین و وسایل هشدار دهنده اقدام کنند. 

وی به عزم جدی مجموعه انتظامی این شهرستان در سال ۹۹ برای برخورد قاطع با سارقان و استمرار طرح‌های مبارزه با سرقت در سطح این شهرستان اشاره کرد و افزود: شماره تلفن ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های شهروندان است.

سرهنگ محمدرضایی ادامه داد: خط تلفن ۱۹۷ نیز به عنوان بستری برای دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان در حوزه عملکرد کارکنان ناجا، آماده پاسخگویی است.

فرمانده انتظامی جیرفت اظهار داشت: همشهریان موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش دهند تا در کمترین زمان به موضوع رسیدگی شود. 

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت از پنج بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه، جبالبارز و اسفندقه تشکیل شده و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.   

برچسب‌ها کرمان سرقت جیرفت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سرقت جیرفت انتظامی کرمان سرقت جیرفت انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های بخش انابد شهرستان بردسکن، ماموران انتظامی بخش انابد با انجام تحقیقات میدانی، سه متهم را حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حالی که ۳ راس گوسفند را به همراه داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به کشف ۱۸ راس گوسفند سرقتی دیگر از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت احشام و در مجموع به سرقت ۲۱ راس گوسفند اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش احشام سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه