Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@00:33:48 GMT

تولید ۷۵ هزار تن گوشت مرغ در لرستان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۸۶۹۳

تولید ۷۵ هزار تن گوشت مرغ در لرستان

عبدالرضا بازدار روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در پی شیوع بیماری کرونا در پایان سال ۹۸ وضعیت عرضه و تقاضای مصرف گوشت مرغ دچار چالش شد و همین امر موجب کاهش قیمت مرغ گردید.

وی بیان کرد: با هدف جلوگیری از ضرر و زیان تولید کنندگان مرغ گوشتی ظرف سه روز گذشته بیش از ۸۰ تن مرغ مازاد خریداری شده و بر اساس سیاست‌های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی و استانداردهای لازم ذخیره سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اضافه کرد: در روزهای آینده نیز مازاد مرغ تولیدی از تولیدکنندگان خریداری و ذخیره‌سازی خواهد شد و بخشی که نیاز است بطور مرتب و به صورت مرغ گرم با فعالیت مستمر کشتارگاه‌ها ، واسطه های مربوطه و همچنین همکاران ما در سطح شهرستان ها وارد بازار مصرف می شود.

بازدار افزود: تنظیم بازار شهرستان ها با مسئولیت فرمانداری‌ها، فعالیت کشتارگاه‌ها را رصد کرده و امیدواریم کاهش قیمت ، که به علت کاهش کشش بازار و تقاضا حاصل شده است با خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ مازاد تولیدی، بازار قیمت را تنظیم و ضرر و زیان حاصل از این موضوع را پیشگیری کنیم.

وی گفت: به منظور تامین نهاده‌های مورد نیاز تولیدکنندگان طی مکاتبات انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی اقدامات خوبی انجام شده ، ذرت و سویا مورد نیاز مرغداران و همچنین علوفه جو مورد نیاز دامداران تامین شد.

وی اظهار کرد: کشتارگاه‌های استان در ایام تعطیلات نوروزی به صورت کشیک فعال بوده و تا پایان ۱۶ فروردین فعال خواهند بود تا نیاز استان را تامین کنند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی خرم آباد گوشت مرغ لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی خرم آباد گوشت مرغ لرستان سویا وزارت جهاد کشاورزی خرم آباد گوشت مرغ لرستان جهاد کشاورزی گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: پروژه رفع تداخلات که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های سازمان جهاد کشاورزی است، به منظور مشخص کردن اختلاف بین مردم با سازمان منابع طبیعی و سازمان اراضی زراعی اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید عماد شاهرخی_ روز سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین_ در دیدار با اهالی روستای دره دزدان منطقه دهپیر شهرستان خرم‌آباد اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای پروژه رفع تداخلات ارضی تاکنون ۱۱۰۰ پلاک رفع تداخل شده است که از این آمار ۱۰۰۰ پلاک با اهتمام دولت رئیسی و همراهی مردم در این دولت رفع تداخل شده‌اند.

وی گفت: در مجموع ۴۰۰ هزار هکتار اراضی زراعی و منابع ملی استان تثبیت شده است که از این مقدار ۲۹۰ هزار هکتار منجر به صدور سند شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: صدور سند باعث هویت گرفتن کشاورزان، افزایش ماندگاری کشاورزان در روستاها همچنین رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال در استان و روستاها می‌شود.

وی ضمن اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: با همت صورت گرفته در زمینه یکپارچه سازی اراضی زراعی در راستای تحقق جهش در تولید قدم برداشته‌ایم.

شاهرخی در پایان تشریح کرد: بیش از ۴۵ هزار هکتار از ۴۰۰ هزار هکتار تثبیت شده جزو اراضی ملی بودند که به نفع مردم آزادسازی و به صورت زمین‌های قابل کشت در اختیار مردم قرار گرفتند.

کد خبر 745271

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • تولید و ترکیب ژنتیکی ۱۵۰۰ راس گوسفند در لرستان
  • رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • احیاء ۳۵ واحد پرواربندی با ظرفیت حدود ۱۰ هزار راس دام در لرستان
  • احیا ۳۵ واحد پرواربندی دام در لرستان
  • احیا ۳۵ واحد پرواربندی در لرستان
  • نشست مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی مازندران
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت