Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: تاکنون ۷۸ هزار و ۴۰۰ خودرو و ۲۳۳ هزار و ۱۱۴ سرنشین توسط تیم‌های امداد و نجات هلال‌احمر گیلان تب سنجی شدند. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مهدی ولی‌پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون 78 هزار و 400 خودرو و 233 هزار و 114 سرنشین توسط تیم‌های امداد و نجات هلال احمر گیلان تب سنجی و پایش سلامتی شدند اظهار داشت: تیم‌های امداد و نجات گیلان از زمان شیوع کرونا در 10 ایستگاه بازرسی طرح سلامت و در در محورهای خروجی استان و فرودگاه رشت حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه 40 نفر با علائم مشکوک به کرونا در ایستگاه‌های غربالگری شناسایی و 10 مسافر نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند گفت: تیم‌های امداد و نجات گیلان با هدف تب سنجی و هشدار به مسافران در این ایستگاه‌ها مستقر شدند.

وی تصریح کرد: 120 نیروی امدادی و ستادی استان گیلان به‌صورت شبانه‌روز در 10 منطقه و با 13 دستگاه خودروی امدادی در مبادی خروجی استان گیلان مشغول تب سنجی و پایش سلامتی افراد بودند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا در استان جلوگیری شود.

امکانات محدود گیلان برای مواجهه با موج دوم کرونا؛ عادی شدن قرنطینه در بین مردم نگران‌کننده است120 بسته کمک‌معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر در گیلان توزیع شدجریمه نقدی 500 هزار تومانی برای 100 خودروی متخلف در گیلان؛ 38 خودرو به‌مدت یک ماه توقیف شدند

ولی‌پور گفت: جمعیت هلال احمر استان گیلان در این مدت با توزیع 55 هزار و 160 بسته بهداشتی، 735 بسته حمایتی و 12 هزار و 600 بروشور آموزشی پیشگیری از کرونا بین 5 هزار و 348 نفر تلاش کردند تا حجم مشکلات ایجاد شده ناشی از این ویروس کاهش یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: طرح بازرسی سلامت همزمان با سراسر کشور در رودبار، رودسر، آستارا، لاهیجان، سیاهکل، انزلی، فومن و ماسال اجرایی شد و امدادگران با همکاری سایر نیروها نسبت به تب سنجی سرنشینان خودروها اقدام کردند تا در صورت نیاز افراد مشکوک به کرونا را به مراکز درمانی انتقال دهند.

به گزارش تسنیم، در روز 8 فروردین سال 99 هزار و 554 خودرو و 4 هزار و 662 سرنشین توسط نیروهای امدادی مورد تب سنجی و پایش سلامتی قرار گرفتند تا در صورت لزوم اقدامات درمانی را دریافت کنند یا به مراکز درمانی منتقل شوند.

انتهای پیام/613/ ع

R7877/P/S6,71/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر هلال احمر گیلان استان گیلان تب سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد

غلامحسین امینی راد   اظهار کرد: با توجه به مفقودی ۲ کودک خردسال در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند.

وی افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز با اشاره به اینکه عصر روز گذشته با وجود تلاش‌های فراوان و حضور چند عدد پهباد در منطقه، متاسفانه شروع توفان شدید مانع پرواز پهبادها شد، بیان کرد: صبح امروز با کمک پهبادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، مدیریت هلال احمر برای جستجوی سریع تر به مدیریت واحدی در کل شهرستان‌های حوزه سیستان به شهرستان زابل واگذار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت