Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سون چون لان» معاون رییس شورای دولت چین با تمجید از اخلاق حرفه ای و پیشگامی خبرنگاران ، از آنانی که در پوشش اخبار کرونا تلاش کرده اند به عنوان «قهرمان» و «مبارز» یاد کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری شینهوا ، معاون رییس شورای دولت چین در نشستی با حضور نمایندگان خبرنگاران حاضر در شهر ووهان در استان «هوبی» -کانون شیوع ویروس کرونا- آنان را افرادی توصیف کرد که در خط مقدم مبارزه با این ویروس ؛ روحیه و صفوف مردم را در این مبارزه تقویت و یکپارچه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین به نیابت از این کمیته و شورای دولت چین از خبرنگارانی که در صف اول مقابله با کرونا فعالیت می کنند قدردانی و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که خبرنگاران همچنان با پوشش حوادث مرتبط با کرونا، توانایی و اراده مردم برای عبور از شرایط سخت پیش آمده در کنار یکدیگر را تقویت کنند.

وی همچنین از خبرنگاران خواست که به تهیه گزارش هایی از اقدامات انجام شده در چین در مقابله با کرونا به شیوه مناسب برای تقویت اعتماد و اتحاد مردم ادامه دهند.

این مقام ارشد چینی که از سوی دولت مسئول کمیته نظارت بر مقابله با ویروس کرونا در استان هوبی چین نیز هست، از خبرنگاران خواست در گزارش هایشان به پوشش تصمیمات و اقدامات دولت چین و موضوعات مرتبط با درمان مبتلایان و تلاش های جامعه برای مقابله با کرونا و ازسرگیری دوباره فعالیت ها بپردازند.

به گزارش شینهوا، از زمان شیوع ویروس کرونا ۴۴۵ خبرنگار داوطلب خود را به شهر ووهان رسانده اند تا در کنار خبرنگاران و روزنامه نگاران محلی به پوشش حوادث مرتبط با کرونا بپردازند.

این خبرنگاران تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار گزارش تهیه کرده و بیش از ۲۰ هزار مطالبه مرتبط با شرایط معیشتی و رفاهی مردم را به اطلاع مقامات چین رسانده اند.

خبرنگاران حاضر در چین با پذیرش خطرهای فراوان در مکان هایی همچون بیمارستان ها و بخش های نگهداری از مبتلایان به کرونا حاضر شده و گزارش های مختلفی را تهیه می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در چین اخبار کرونا دولت چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳ که عصر امروز سه‌شنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد، گزارش عملکرد یکساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله ۹۹ مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بخث و بررسی قرار گرفت.

همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «واگذاری ماموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» از جمله مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه مباحث مفصلی نیز درباره موضوع عفاف و حجاب مطرح و بر ضرورت اقناع‌سازی، رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه به‌ویژه در ادارات دولتی و همچنین اجرای وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در حوزه عفاف و حجاب تاکید شد.

در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب تا هفته آینده برنامه‌های اجرایی، ایجابی و فرهنگی خود را که در حوزه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، ‌ جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه این شورا ارائه نمایند.

کد خبر 6080274 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تعهد ۲۰ میلیون پوشش طرح فیبر نوری تا پایان دولت سیزدهم
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • برگزاری لیگ شطرنج بانوان با حضور ۸ تیم
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»
  • ۹۲ بیمار هموفیلی تحت پوشش کانون هموفیلی چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد