Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:42:33 GMT

بیش از ۶۰۰ خودرو از ورود به ورامین منع شدند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۸۷۲۴

بیش از ۶۰۰ خودرو از ورود به ورامین منع شدند

حسین کاغذلو روز شنبه در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ورود و خروج شهرستان ورامین در محور چرمشهر گفت: از بامداد روز جمعه، عوامل پلیس‌راه و نیروی انتظامی با استقرار در جاده چرمشهر، سه‌راهی ورامین به حسن‌آباد قم، از ورود هر گونه خودرو با پلاک شهرستان ممانعت کرده و همچنین از خروج خودروهای پلاک استان تهران از این مسیر ممانعت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمامی مسیرهای ورودی محور قم- گرمسار به شهرستان ورامین به طور کامل مسدود شده و تنها مسیر دسترسی به این محور، جاده چرمشهر است که ورود و خروج خودروها در این مسیر به طور شبانه‌روزی کنترل می‌شود.


کاغذلو افزود: بر اساس اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، راه‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان ورامین از محور قم – گرمسار از جمله محور امامزاده عبدالله(ع)، روستای نجف آباد، جوادآباد و امامزاده هادی(ع) و زیرگذرهای این مسیر به طور کامل مسدود شده و تنها مسیر دسترسی، محور چرمشهر است که این مسیر نیز با حضور عوامل انتظامی کنترل می‌شود.
وی تصریح کرد: بر اساس اعلام پلیس راه چرمشهر، روزانه بیش از۶۰۰ دستگاه خودروی پلاک شهرستان، از ورود به داخل شهرستان ورامین منع شده‌اند.
وی افزود: با توجه به فعالیت واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی چرمشهر و سالاریه و تردد خودروها به این مناطق اقتصادی، برای تمامی خودروها به ویژه سرویس کارگران معرفی‌نامه صورت گرفته تا تردد این خودروها، با نظارت بیشتری همراه باشد.


شهرستان ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
بر اساس اعلام رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۳۵۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راه خودرو روابط عمومی شبانه روزی قم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان فرماندار شهرستان سروآباد با اعلام این خبر گفت: این گردنه ۱۵ آبان ماه سال گذشته به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود.

حسن زارعی افزود: عملیات بازگشایی این گردنه از فروردین ماه توسط نیرو‌های راهداری آغاز شده بود و بعد از گذشت یک ماه امروز رسما بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه در طول زمان بازگشایی گا‌ها شاهد بارش باران و کولاک شدید بودیم گفت: به دلیل شرایط جوی نامناسب در طول ماه فروردین عملیات بازگشایی به طول انجامید.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این گردنه به بیش از ۵ متر می‌رسد گفت: از رانندگان و مسافران عزیز و کسانی که قصد تردد در این مسیر را دارند می‌خواهیم با دقت و توجه در این مسیر حرکت کنند، چون امکان ریزش برف یا سقوط بهمن وجود دارد.

دیگر خبرها

  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان