Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تقی غیاثی تبار  با عنوان اینکه 49هزار و 245نفر از مردم استان البرز در 12 ماهه سال98 از آموزشهای مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بهره مند شدند، افزود: این آموزشها در راستای توانمندسازی اقشار مختلف استان، تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص و رفع معضل بیکاری صورت گرفته که از این مقدار، 19هزار و 528 نفر در بخش دولتی و 29هزار و 717 نفر در بخش آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای تحت نظارت این اداره کل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: آموزشهای بخش دولتی در مراکز ثابت 9هزار و 438 نفر دوره ، سیار شهری یکهزار و 832 نفر دوره ، سکونتگاه غیر رسمی 572 نفر دوره ، روستا 666 نفر دوره، پادگان یکهزار و124 نفر دوره ، زندان یک هزار و 726 نفر دوره، عشایر 33 نفر دوره ، صنایع (ضمن کار،اصناف، بین و جوار کارگاهی) دو هزار و 588 نفر دوره، مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی 389 نفر دوره ، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی 426 نفر دوره و مهارت آموزی در محیط کار واقعی 734 نفر دوره بوده است. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در تشریح عملکرد آموزشی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان افزود: در خوشه های صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی،جمعاً 29هزار و 717 نفر از آموزشهای مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این مدت بهره مند شده اند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فنی و حرفه ای نفر دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج آموزش های مهارتی برای تولید و اشتغال

دریافت 41 MB کد خبر 6081964

دیگر خبرها

  • آموزش‌ مهارتی به بیش از ۱۳ هزار سرباز نیرو‌های مسلح خوزستان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • ترویج آموزش های مهارتی برای تولید و اشتغال
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی