Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@03:19:00 GMT

کجا زشت‌ترین عروس‌های جهان را دارد؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۸۸۷۸

کجا زشت‌ترین عروس‌های جهان را دارد؟ + عکس

در گوشه ای از دنیا عنوان آرایش عروس به گونه ای دیگر اجرا می شود ، عروس خانم رازی را پشت چهره ای با میکاپ وحشتناک خود دارد که آقای داماد باید آن را پس از پایان مراسم عروسی ببیند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رسمی که در سرتاسر دنیا وجود دارد این است که شب عروسی ، عروس خانم با یم میکاپ ویژه با چهره ای زیبا به استقبال آقای داماد می رود اما همیشه استثناهایی هم وجود دارد که یکی از انها را در این گزارش مشاهده می کنید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرایش عروس به زشت ترین طریق ممکن آن هم برای آقای داماد!

شهری دربلغارستان هنگام عروسی چهره عروس را زشت می کنند که داماد پس از پایان جشن عروسی با پاک کردن آن آرایش چهره واقعی عروس را ببیند.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بلغارستان جهان عروس زشت ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین در لیست 10 دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد! (+فهرست)

عصر ایران - ارزش بازار (Market Capitalization) یا مارکت کپ (Market Cap) یک دارایی برآوردی از ارزش کل آن با توجه به قیمت فعلیش در بازار است. با توجه به نوع دارایی، ارزش بازار آن به روش های مختلفی محاسبه می شود:

برای فلزات گرانبها، ارزش بازار از طریق ضرب قیمت آن در تخمین مقدار فلزی که تاکنون استخراج شده است، محاسبه می شود. این تخمین ها سالانه به روز می شوند.

برای سهام، ارزش بازار از طریق ضرب مقدار سهام در دست سهامداران (Outstanding Shares) در قیمت فعلی سهم محاسبه می شود.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال نیز از طریق ضرب عرضه در گردش (Circulating Supply) در قیمت سکه صورت می گیرد.  

ارزش کل دارایی های ردیابی شده توسط وب سایت 8Marketcap در تاریخ 17 مارس 2024 برابر با 27 اسفند 1402 برابر با 129.065 تریلیون دلار بوده است.

در حال حاضر، با ارزش ترین دارایی جهان فلز گرانبهای طلا با ارزش بازار 14.501 تریلیون دلار است. اپل در جفظ جایگاه خود عملکرد موفقی دارد و با آنکه هنوز فاصله بسیار زیادی با طلا دارد اما بلندپروازی های این شرکت از مسیر خلاقیت و فناوری می تواند در آینده، فاصله مذکور را کاهش داده و اپل را به صدر جدول نزدیک تر کند.

مایکروسافت با ارزش بازار 3.094 تریلیون دلار ارزشمندترین شرکت جهان است که جایگاه دوم را در فهرست برترین دارایی های جهان بر اساس ارزش بازار به خود اختصاص داده است.

با ارزش ترین ارز دیجیتال جهان نیز بیت کوین است که ارزش بازار آن به 1.306 تریلیون دلار رسیده است. چند روز پیش، بیت کوین حتی موفق شده بود تا با عبور از نقره در جایگاه هشتم فهرست برترین دارایی های جهان بر اساس ارزش بازار قرار بگیرد. با این وجود، فلز گرانبهای نقره در حال حاضر با ارزش بازار 1.43 تریلیون دلار بار دیگر در جایگاه هشتم فهرست قرار گرفته است.

بیت کوین همچنان بالاتر از شرکت متا (فیسبوک سابق) قرار دارد که ارزش بازاری برابر با 1.234 تریلیون دلار دارد. 5 روز پیش بیت کوین نقره را پشت سر گذاشته بود اما شاهد هستیم که این فلز ارزشمند موفق شد جایگاه خود را پس بگیرد. 

در ادامه فهرست 10 دارایی برتر بر اساس ارزش بازار ارائه شده است.

 

فهرست پنج روز پیش

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با ارزش‌ترین شرکت جهان انتخاب شد

دیگر خبرها

  • هنرمندان و چهره‌هایی مشهوری که سال ۱۴۰۲ از دنیا رفتند
  • ترین‌های جهان در سال ۱۴۰۲ از دریچه ایمنا
  • ترین‌های جهان در سال ۱۴۰۲
  • بیت کوین در لیست 10 دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد! (+فهرست)
  • پربازدیدترین اخبار شهرهای جهان در سال ۱۴۰۲
  • پاک کننده‌های طبیعی آرایش صورت
  • چهره‌های ادبی و فرهنگی که دیگر بهار را نمی‌بینند
  • چهره‌های ادبی و فرهنگی که این بهار را نمی‌بینند
  • تغییر چهره هند جگرخوار در ۹۳ سالگی
  • چهره‌ها یک به یک رفتند/ جای‌تان بر صحنه تئاتر همیشه خالی است