Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@03:31:26 GMT

تلفیق ۸ گروه جهادی برای کمک به مدافعان سلامت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۸۹۳۱

تلفیق ۸ گروه جهادی برای کمک به مدافعان سلامت

بابایی گفت: هشت گروه جهادی شهرستان پلدختر برای کمک در حوزه سلامت با هم تلفیق شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فضل الله بابایی» امروز(9 فروردین) در جمع خبرنگاران، گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور برای کمک در حوزه بهداشت و سلامت ۸ گروه جهادی در شهرستان پلدختر تلفیق شده و فعالیت مشترک خود را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول هیئت جوانان ثار الله پلدختر، اظهار داشت: با همکاری گروه های جهادی، هم اکنون هیئتی و مردمی شامل حدود ۵۰ نیروی فعال در حوزه مدافعان سلامت شهرستان پلدختر ورود پیدا کرده اند.

 

وی با اشاره به فعالیت این گروه های جهادی، ادامه داد: بعد از سیل فروردین ماه به این نتیجه رسیدیم به صورت قرارگاهی فعالیت کنیم.

 

بابایی ادامه داد: اولویت کار مجموعه ما فرهنگی بوده و علاوه بر آن خدماتی مانند تهیه جهیزیه عروس، مفروش کردن منزل مردم و کمک های معیشتی زمان وقوع سیل انجام گرفت.

 

وی بیان کرد: زمان مطرح شدن موضوع کرونا در استان نیز با رایزنی که با خیرین داشتیم توانستیم مواد ضدعفونی کننده را به دست مردم دهیاران و شهرداری رساندیم.

 

بابایی ابراز کرد: قرارگاه صاحب الامر نیز مواد ضدعفونی کننده برای سطح شهر را به صورت رایگان در اختیار ما قرار داد و خیران نیز محلول ضدعفونی کننده دست در اختیار ما قرار داد.

 

وی ادامه داد: حدود ۱۵ میلیون تومان به صورت متفرقه توسط خیران به دست ما رسید که مقداری از آن را صرف خرید مواد غذایی برای خانواده افرادی که فرد مبتلا داشته اند و در قرنطینه هستندکرده است.

 

بابایی افزود:۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده پایه الکل‌توزیع شد و ۲۰۰ لیتر الکل نیز از دانشکده‌علوم‌پزشکی خریداری شده را در اختیار مردم قرار میدهیم.

 

وی بیان کرد: ما در مناطق ضعیف و حاشیه شهر و روستا هایی که معمولاً دهیار ندارند کمک‌رسانی کردیم چون در سطح شهر، شهرداری و عوامل بسیج مناطق پر تردد و شلوغ را پوشش می‌دهد به همین دلیل با مناطق محروم و حاشیه نشین را پیگیری می کنیم در بحث فرهنگی که در شهر پلدختر وارد عمل شدیم،؛

 

مسئول هیئت جوانان ثارالله پلدختر  اظهار کرد: خیران زیادی با ما همکاری می کرد اما پس از سیل به دلایل مختلفی مانند از بین رفتن سرمایه آنها تعداد خیرین ما کاسته شد از لحاظ اداری نیز ادارات همکاری چندانی با گروهای جهادی داشتند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا گروه جهادی ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت

به گزارش خبرنگار مهر، شمس‌الدین جمشیدی امروز چهارشنبه در ستاد برداشت محصولات کشاورزی پلدختر، اظهار داشت: ۵۶ هزار و ۴۰۰ هکتار اراضی شهرستان پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت.

وی اظهار کرد: سطح زیر کشت قابل‌برداشت حدود ۲۹ هزار هکتار شامل گندم آبی و دیم، ۲۰ هزار هکتار جو دیم و هفت هزار و ۴۰۰ هکتار کلزا در شهرستان است.

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: چهار کمیسیون در پلدختر و یک کمیسیون در شهرستان معمولان کار خرید محصولات مازاد بر مصرف شهرستان را به عهده دارند.

جمشیدی، افزود: پیش‌بینی تولیدات کشاورزی شهرستان حدود ۷۰ هزار تن انواع محصولات زراعی است و حدود ۳۲ هزار تن گندم به‌صورت تضمینی خریداری می‌شود.

وی گفت: نرخ خرید گندم تضمینی هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و کلزا ۳۵ هزار تومان است.

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر، افزود: مشکلات اساسی شهرستان‌های پلدختر و معمولان نبود جاده‌های دسترسی است که متأسفانه جهاد کشاورزی شهرستان هیچ‌گونه ماشین‌آلاتی ندارد و دراین‌رابطه نیاز به همکاری دیگر دستگاه‌های شهرستان از جمله راهداری که سال‌های گذشته به طور ویژه مساعدت داشتند، احساس می‌شود.

جمشیدی، یادآور شد: میزان نیاز سوخت کمباین‌های فعال حدود ۹۶۰ هزار لیتر است که توسط شرکت فرآورده‌های نفتی تأمین خواهد شد.

وی افزود: پنج اکیپ، کارن نظارت بر برداشت را انجام می‌دهند و اواخر اردیبهشت برداشت در مناطق جنوبی شهرستان آغاز خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی پلدختر، گفت: این مدیریت آمادگی کامل برای برداشت و خرید محصولات کشاورزی شهرستان که نتیجه زحمات حدود ۹ ماهه کشاورزان است را دارد و امید است به طور مطلوب صورت گیرد.

کد خبر 6087702

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس