Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی جرازلم پست، گروه‌های فلسطینی در غزه که تظاهرات بزرگ «روز بازگشت» را برای هفته آینده برنامه ریزی کرده بودند، از لغو این تجمع به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر دادند.

تظاهرات روز بازگشت هر ساله در روز ۳۰ مارس برگزاری می‌شود. مردم فلسطین با اعتصاب سراسری در مرز غزه با سرزمین‌های اشغالی از چند روز قبل تجمع می‌کنند و اعتراض خود را به خشونت رژیم صهیونیستی، تبعیض نژادی، مصادره زمین ها، ویران سازی روستا و راند فلسطینی‌ها از خانه و سرزمینشان نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۲۰۱۸ بیش از ۳۰ هزار فلسطینی در این تظاهرات شرکت کردند که ۱۸۹ شهید به دنبال داشت و بیش از ۸ هزار نفر زخمی شدند.

گفته می‌شود در حال حاضر، شمار مبتلایان ویروس کرونا در غزه به ۹۷ تن رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسراییل جان بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک را در غزه گرفته

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الجزیره، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اعلام کرد که جامعه فلسطین با نسل‌کشی جمعی روبرو است.

آلبانیز گفت: در اروپا استانداردهای دو گانه‌ای در خصوص مساله فلسطین وجود دارد. ما باید با اقدامات اسرائیل علیه فلسطینیان به ویژه در غزه رویاروی شویم.

گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز حمله به غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک فلسطینی را در غزه به شهادت رسانده است.

همچنین آلبانیز بیان کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، روزانه ۲۵۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفت: اسرائیل دست‌کم ۳ جنایت نسل‌کشی را در غزه مرتکب شده است.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهیدان و مجروحان جنگ غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که شمار کلی شهیدان جنگ در غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • (تصاویر) تظاهرات حامیان فلسطین در تورنتوی کانادا
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • جزئیات مخالفت مصر با پیشنهاد رئیس سیا برای اداره غزه
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • اسراییل جان بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک را در غزه گرفته
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر