Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اول ماه شعبان، آستان قدس رضوی نسبت به تهیه، بسته‎بندی و توزیع مواد غذایی پروتئینی با کمک خادمیاران کانون‎های محله‌ای حاشیه‎ای شهر مشهد برای استفاده خانواده‌های بی‌بضاعت اقدام کرد.

به گزارش قدس آنلاین، امین بهنام، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی در رابطه با کیفیت توزیع مواد غذایی گفت: به بهانه آغاز ماه شعبان، ۷۸۰ قطعه مرغ از محل مبالغ جمع‌آوری شده، تهیه و بسته‌بندی و امروز میان خانواده‌های نیازمند مشهدی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
وی در ادامه به طرح اطعام بیمارستان‌های درگیر کرونا اشاره کرد و گفت: در ادامه توزیع غذای متبرک حضرت رضا(ع) میان بیمارستان‌های کرونایی خراسان رضوی، ظهر امروز ۱۰۰۰ پرس غذای متبرک میان دو بیمارستان رازی و نهم دی شهرستان تربت حیدریه توزیع شد. بخشی از این اطعام متبرک نیز میان خانواده‎های محروم شهرستان تربت حیدریه توزیع می‌شود.
بهنام افزود: برنامه توزیع غذای متبرک رضوی فردا در روستاهای محروم خراسان رضوی انجام می‌شود و از روز سه‌شنبه هم توزیع غذا در بیمارستان‌های درگیر کرونای شهرستان‌های سبزوار و سپس گناباد پیگیری می‌شود.  
وی همچنین اظهار کرد: شامگاه گذشته نیز خادمیاران رضوی، ۵۸۰ پرس غذای متبرک میهمانسرای حضرت رضا(ع) را میان محرومان حاشیه شهر مشهد از جمله در مناطق اسماعیل آباد، طبرسی شمالی و شهرک شهید رجایی توزیع کردند.
منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ماه شعبان حاشیه شهر مشهد غذای متبرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی مشهد

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: در یادواره شهدای رمضان حرم رضوی، ۱۰۰۰ بسته سبد کالا در پهنه شهید دارایی بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید مصطفی موسوی ازغندی دریادواره شهدای رمضان حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: در راسای برگزاری  یادواره شهدای حرم رمضان، شهید اصلانی و شهید دارایی، 1000 بسته سبد کالا در پهنه شهید دارایی محدوده شهرک شهید رجایی و باهنر و اطراف توزیع شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، ارزش هر بسته معیشتی را یک‌ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اقلام این بسته ها شامل برنج، روغن، رب، حبوبات و غیره است.

وی افزود: در طرح اطعام‌ مهدوی که ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود،طبخ و توزیع 6 میلیون غذای گرم و افطاری ساده به همراه تهیه و توزیع 250 هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، مشارکت خیرین، مساجد و حسینیه‌ها پیش‌بینی شده است.

موسوی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز یک میلیون و 500 هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده طبخ و 170 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

وی بیان کرد: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده بین 500 تا یک‌ میلیون تومان برآورد شده که با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری تهیه شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان رضوی گفت: 540 آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی مشارکت دارند ضمن اینکه در کنار برپایی سفره های افطاری ساده، برنامه های فرهنگی از جمله برگزاری محفل انس با قران، اهدای ادعیه و قرآن، سخنرانی مذهبی و غیره برای خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار در مشهد
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی مشهد
  • توزیع 4 هزار وعده غذای گرم و 500 بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی شهرستان بیرجند
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد
  • پخت و توزیع روزانه هزار پرس غذای گرم به همت گروه جهادی شهدای فاطمیون در مشهد