Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار قم گفت: در پنجمین مرحله از بازگشت اتباع هندی به کشورشان ۲۶۰ از اتباع هندی به کشورشان بازمی گردند. ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری تسنیم از قم، بیژن سلیمان پور در گفت و‌گو با خبرنگاران، اظهار داشت: در پنجمین مرحله از بازگشت اتباع هندی به کشورشان 260 از اتباع هندی به کشورشان باز می گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مراحل قبلی پانصد و هشتاد و دو نفر از اتباع هندی به کشورشان بازگشتند، افزود: دویست و نود و هفت تبعه هندی هنوز در استان حضور دارند که این تعداد هم در اسرع وقت ساماندهی و به کشورشان باز می گردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا هیچ تبعه خارجی وارد استان نشده است و  این افراد هم قبل از شیوع این بیماری به قم آمده اند، تصریح کرد: تا عادی شدن شرایط، ورود اتباع خارجی به قم ممنوع است.

سلیمان پور با انتقاد از طرح مسائل غیر واقعی درباره حضور اتباع غیر ایرانی در قم گفت: برخی افراد در فضای مجازی در این شرایط سخت، به جای آرامش بخشی به مردم یاری گر کرونا شده اند و اذهان عمومی را مشوش می کنند.

وی با تقدیر از دستگاه های مسئول برای اجرای طرح بازگشت اتباع خارجی خاطرنشان کرد: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین وزارت امورخارجه، سفارت هند و دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی برای اجرای این طرح وجود دارد.

انتهای پیام/452/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتباع هندی به کشورشان بازگشت اتباع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش آناتولی، فروش خانه به اتباع خارجی در ترکیه در ماه مارس سال جاری (اسفند/ فروردین) به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش یافت، اما شهروندان روسیه و ایران همچنان در صدر خریداران هستند.

فروش خانه به اتباع خارجی در ماه مارس ۲۰۲۴ با ۴۷.۹ درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ۱۷۷۸ باب رسید.

براساس داده‌های سازمان آمار ترکیه (TÜİK)، سهم فروش مسکن به اتباع خارجی در کل میزان فروخته شده در ماه مارس ۱.۷ درصد ثبت شد.

بیشترین تعداد خانه‌های فروخته شده به اتباع خارجی با ۶۱۸ باب در استانبول ثبت شد. آنتالیا با ۶۱۸ باب خانه رتبه دوم را به خود اختصاص داد. مرسین نیز با ۱۵۱ باب خانه در رده سوم قرار گرفت.

میزان فروش مسکن به اتباع خارجی در ترکیه طی ژانویه - مارس با ۴۸ درصد نزول در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به ۵۶۸۵ باب رسید.

طی ماه مارس به ترتیب اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین بیشترین خرید مسکن را از ترکیه انجام دادند.

روس‌ها ۴۱۱ باب خانه، ایرانی‌ها ۱۸۲ باب خانه، اوکراینی‌ها ۱۲۹ باب خانه و عراقی‌ها نیز ۸۲ باب خانه خریدند.

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌ های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی در کرمانشاه
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • بازگشت دامنه نوسان بورس به حالت عادی از فردا
  • جدیدترین قیمت شکر و برنج خارجی در بازار | برنج هندی و پاکستانی کیلویی چند شد؟
  • مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی