Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:13:44 GMT

کرونا مرز، مذهب، جغرافیا و کشور نمی‌شناسد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۰۲۵

کرونا مرز، مذهب، جغرافیا و کشور نمی‌شناسد

«بهرام قاسمی» شامگاه شنبه در حساب توییتری خود نوشت: «دردناک و غم‌انگیز است. ما ایرانیان که خود قربانی این اپیدمی هولناک ناآشنائیم، امروز در مرگ همه جان‌باختگان در اقصی نقاط جهان اندوهگینیم.»

سفیر ایران در فرانسه افزود: «صمیمانه با بازماندگان قربانیان کرونا در فرانسه ابراز همدردی می‌کنیم. کرونا مرز، مذهب، جغرافیا و کشور نمی‌شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش ایرنا،  وزارت بهداشت فرانسه جمعه شب در تازه‌ترین آمار جان‌باختگان به کرونا اعلام کرد که با ثبت ۲۹۹ مورد جدید، شمار جان‌باختگان به یک هزار و ۹۹۵ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت این کشور همچنین اعلام کرد که با مثبت شدن تست ۳ هزار و ۸۰۹ نفر دیگر در شبانه روز گذشته، شمار مبتلایان به این بیماری ویروسی به ۳۲ هزار و ۹۶۴ نفر رسیده است.

در همین ارتباط، "امانوئل مکرون" رییس جمهوری فرانسه از تمدید ۲ هفته‌ای قرنطینه تا ۱۵ ماه آوریل (۲۷ فروردین) ماه خبر داد. تمدید قرنطینه در این کشور پس از آن اعمال می‌شود که فرانسه به یکی از کانون‌های بحران شیوع کرونا در اروپا تبدیل شده است.

فرانسه از ۱۷ مارس (۲۷ اسفند ۹۸) با اعلام آغاز قرنطینه عمومی تاکید کرد که مردم به مدت ۲ هفته به جز در موارد ضروری و با مجوز قانونی،  حق خروج از منازل خود را ندارند و برای اعمال این قانون بیش از ۱۰۰ هزار نفر از نیروهای پلیس را به کار گرفت.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرانسه بهرام قاسمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری رایزنی های دیپلماتیک ایران برای مقابله با کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فرانسه بهرام قاسمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فرانسه فرانسه فرانسه فرانسه فرانسه فرانسه ویروس کرونا فرانسه بهرام قاسمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند

فرانسه اعلام کرد که سفیر خود را از جمهوری آذربایجان به دلیل ادامه «اقدامات باکو در تخریب روابط دو جانبه» به پاریس فراخوانده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفیر این کشور در جمهوری آذربایجان را فراخوانده و او امروز با امانوئل ماکرون در کاخ الیزه دیدار کرده است.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، در این بیانیه آمده است: «ماکرون در این دیدار از اقدامات جمهوری آذربایجان برای ضربه به روابط دو جانبه ابراز تأسف کرده و گفته است که امید می‌رود باکو اهداف خود را از اقدامات خود علیه روابط دو جانبه توضیح دهد».

وزارت خارجه فرانسه افزود: « فرانسه بار دیگر بر حمایت از عادی‌سازی روابط میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در چارچوب احترام به قوانین بین‌المللی و تمامیت ارضی دو کشور تأکید می‌کند، این صلح به نفع دو کشور و تمامی منطقه خواهد بود».

پس از آن که الهام علی اف، رئیس جمهور جمهوری آذربایجان پاریس را به حمایت از ارمنستان در مناقشه منطقه‌ای بین ایروان و باکو بر سر منطقه قره باغ متهم کرد، روابط دو کشور تیره و تار شده است. همچنین طی ماههای اخیر دو کشور برخی از دیپلمات‌های یکدیگر را از خاک خود اخراج کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • جان‌باختگان بارندگی در هرمزگان به سه نفر رسید
  • از کشتن افراد عینکی به جرم روشنفکر بودن تا حذف پول و مذهب از مناسبات اجتماعی / فاجعه‌بارترین حرکت قرن بیستم برای ساخت اتوپیای روستایی
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه