Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از غربالگری ۵۸ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از هموطنان در قالب "بسیج ملی مقابله با کرونا" تا امشب(شنبه، ۹ فروردین ۹۹) خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت، دکتر علیرضا رئیسی افزود: تعداد ۴۸ میلیون و یکصد هزار نفر از طریق واحدهای بهداشتی و درمانی و بیش‌از ۱۰ میلیون و یکصد هزار نفر نیز از طریق سامانه خود ارزیابی  salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir پایش شده‌اند.

وی از همه هموطنان خواست، از  طریق سامانه تلفنی ۴۰۳۰ و یا سامانه اینترنتی salamat.gov.ir در این بسیج ملی شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسیج ملی مقابله با کرونا غربالگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی باید مورد تأیید بهداشت باشد/ فعالیت ۳۰۰ بازرس در شهر

مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: هرگونه سرویس‌دهی یا خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود، باید مورد تأیید بهداشت باشد، البته از تمام مراکز و اماکن عمومی بازدید شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمهدی میرجهانیان امروز _ پنجشنبه نهم فروردین_ در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: هرگونه سرویس یا خدماتی که به مسافران ارائه می‌شود، باید مورد تأیید بهداشت باشد.

وی افزود: از تمام مراکز و اماکن عمومی بازدید شده است و تاکنون حدود ۴۰۰ مورد اقدام قضائی با همکاری و نظارت سایر دستگاه‌ها صورت گرفته است.

مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان تاکید کرد: موضوع بازدید از مناطق یا مدارس مورد اسکان مسافران نوروزی مورد بررسی بهداشت قرار گرفته است‌.

میرجهانیان با بیان اینکه اماکن اقامتی نیز مورد بازدید قرار گرفته است، گفت: بازدید از باغ فدک صورت گرفته و شرایط خوبی در این کمپ گردشگری مهیا است.

وی ادامه داد: روزانه ۳۰۰ نفر بازرس در سه نوبت کاری صبح، بعد از ظهر و شب در حال فعالیت هستند، همچنین سامانه ۱۹۰ در حال رسیدگی به شکایات تلفنی است.

مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ گونه مشکل حاد یا مسمومیت در سامانه ۱۹۰ ثبت نشده است.

کد خبر 739924

دیگر خبرها

  • مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حومه دمشق
  • خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی باید مورد تأیید بهداشت باشد/ فعالیت ۳۰۰ بازرس در شهر
  • (عکس) اوکراین با تلفن‌ همراه با پهپاد‌های انتحاری روسیه مقابله می‌کند!
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • اوکراین چگونه از تلفن های همراه برای مقابله با پهپاد های انتحاری روسیه استفاده می کند (+عکس)
  • زیر ۱ درصد از ایرانیان خارج از کشور مشکلات امنیتی دارند
  • اهمیت اجرای نظام مراقبت بیماری‌های واگیر و غیر واگیر در کیش
  • صدای شما پیگیر مطالبات دراستان چهارمحال و بختیاری
  • مشارکت ۷۵۰ هزار کردستانی در پویش غربالگری دیابت و فشار خون
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی