Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رنجبر عصر شنبه در جلسه هم‌اندیشی مسوولان و خیران با هدف برنامه‌ریزی در مواقع بحران افزود: برای عبور از این شرایط و رفع مشکل کرونا با توجه به اینکه تمام مسافرت‌ها، تجمع‌های دوستانه و مجالس ترحیم و عروسی در این شهرستان تعطیل شده است می‌طلبد مردم بیشترین همکاری را با مسوولان داشته باشند و بهترین راهکار نیز در خانه ماندن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی که در این ایام بدون تعطیلی به مردم این شهرستان خدمت ارایه می‌دهند برای رفع مشکل کرونا، تمام خیران و دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند و برای ریشه‌کنی این معضل، تمام ظرفیت‌ها و امکانات نیز بسیج شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات نیز در سخنانی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۲ بیمار مشکوک از مناطق مختلف این  شناسایی شدند.

مجتبی خلوصی با اشاره به اینکه نتیجه آزمایش سه بیمار مه‌ولاتی به ویروس کرونا مثبت بوده و اکنون این افراد در مرکز ذوالفقاری تربت‌حیدریه بستری هستند.

وی ادامه داد: حضور نیافتن در محافل عمومی و خود قرنطینه‌کردن، تردد و تجمع نکردن غیر ضروری در بوستان‌ها و اماکن عمومی و از همه مهمتر ماندن در خانه، از جمله راهکارهای مهم و موثر در مقابله با کرونا است.

سعیدرضا قنبری‌زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در مناطق زیرپوشش این واحد دانشگاهی را ۹۳ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۶ بیمار فوت کرده اند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارائه می‌دهد.

شهرستان مه‌ولات دارای یک بیمارستان دولتی، چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵، ۶ مرکز خدمات جامع سلامت، ۲۴ خانه بهداشت و سه پایگاه بهداشتی است که خدمات مختلف بهداشتی درمانی به مردم ارایه می‌دهند.

فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تربت حیدریه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تربت حیدریه بهداشت و سلامت ویروس کرونا تربت حیدریه بهداشت و سلامت ویروس کرونا تربت حیدریه مه ولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی؛ معاون و مسؤل امداد و نجات هلال‌احمر تربت حیدریه به خبرنگار ما گفت:  در پی اعلام این حادثه عصر دیروز به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی‌بر سقوط یک خانم طبیعت گرد در ارتفاعات روستای اسفیوخ گروه امداد و نجات کوهستان از این شعبه به محل حادثه اعزام شدند  و پس از دسترسی به مصدوم با همکاری عوامل آتش نشانی، اقدامات لازم برای تثبیت وی را انجام دادند.

جواد شهرآبادی که در محل حادثه حضور پیدا کرده بود افزود:  مصدوم به مکان امن منتقل و برای  سیر مراحل درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

روستای اسفیوخ از روستاهای بخش مرکزی شهرستان تربت حیدریه است.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی «رُخ» تربت‌حیدریه زیر کشت کلزا رفت
  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • هزینه۱۳ میلیارد ریالی مرمت آثار تاریخی تربت‌حیدریه
  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند