Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

درگذشت فقیه جلیل القدر و مجاهد مرحوم آیت الله حاج سید جعفر کریمی مازندرانی رحمت الله علیه موجب تأثر و تأسف همه دوستداران ایشان و آشنایان به علم و مراتب فضیلت آن بزرگوار است.

آن فقید سعید با حضور بی پیرایه در کنار امام عظیم الشأن در روزهای غربت نجف و هم چنین با تلاش های خستگی ناپذیر در سالهای بعد از انقلاب خاطره ای ماندگار از خود به جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفاع آن مرحوم از امام و بیت ایشان در همه سختی های دور و نزدیک از اموری نیست که از یادهای عاشقان امام فراموش شود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان ایشان به حوزه های علمیه و خانواده عزیزشان از خدای متعال برای ایشان حشر با اولیاء و صلحاء مسئلت دارم. 

سید حسن خمینی

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا سید حسن خمینی آیت الله سید جعفر کریمی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| تراکتوری‌ها در خانه هوادار فوت‌شده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتور، طی تماس تلفنی با فرزند مرحوم «احد قولی لاله»، این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.

همچنین شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تیم، علی محمودزاده عضو هیأت مدیره، علی مراتبی سرپرست معاونت فرهنگی، کریم جمالی مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه و جمعی از هواداران و اعضای کانون امشب - شنبه ۲۵ فروردین - با حضور در منزل شخصی مرحوم «احد قولی لاله»، ضمن عرض تسلیت، با بازماندگان ابراز همدردی کردند.

مدیریت باشگاه تراکتور و کاپیتان تیم اعلام کردند که همواره به لحاظ مادی و معنوی در کنار خانواده آن مرحوم خواهند بود.

گفتنی است، مرحوم احد قولی لاله در اواخر نیمه نخست دیدار روز گذشته تراکتور با ذوب‌آهن به دلیل سکته مغزی، با آمبولانس عازم بیمارستان شده بود که متاسفانه امروز دارفانی را وداع گفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894716

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار مسکن به مددجویان
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • عکس‌| تراکتوری‌ها در خانه هوادار فوت‌شده
  • چرا امام خمینی دعوت آیت الله حکیم را برای هجرت به نجف نپذیرفت؟