Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با مدیران جدیدش قصد دارد شرایط را برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ فراهم کند تا شاید برای چندمین بار بر سر گرفتن تخفیف ویژه از این مرد کروات وارد مذاکره شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال موظف به پرداخت یک میلیون و پنجاه هزار یورو به برانکو ایوانکوویچ بعلاوه پنج درصد از سود این پول بابت تأخیر در دیرکرد آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ بالایی که تبدیل به یکی از بدهی‌های کلان این باشگاه شده است. سرخ‌ها که این روزها با انواع و اقسام احکام محکومیت از سوی فیفا بابت عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی سابق خود روبرو می‌شوند قصد دارند باب مذاکره با برانکو را باز کرده تا بتوانند از او تخفیف بگیرند.

سرمربی موفق پرسپولیس که در طول چهار فصل توانست هفت قهرمانی در فوتبال کشور و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به ارمغان بیاورد قصد داشت قبل از شکایت به فیفا با دریافت بخشی از طلب خود، کار را با مدیران این باشگاه خاتمه بدهد اما ایرج عرب مدیرعامل وقت پرسپولیس در آخرین لحظه از تصمیم خود صرفنظر کرد تا برانکو مجبور به شکایت شود.

محمدحسن انصاریفرد که پس از عرب بر صندلی مدیرعاملی این باشگاه تکیه داد نیز با درخواست وزیر ورزش سراغ برانکو رفت تا بتواند ضمن گرفتن تخفیف از این مربی، مبلغ مد نظرش را پرداخت کند. با این حال شروط عجیب مدیران باشگاه برانکو نظیر تخفیف پنجاه درصدی و پرداخت مابقی پول در چند قسط، به قدری برانکو را در مذاکرات زاگرب کرواسی ناراحت کرد که این مربی دیگر حاضر به پاسخ دادن تلفن مسئولان باشگاه هم نشد.

حالا هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از استعفای انصاریفرد تصمیم گرفته تا مذاکره با سرمربی فصل گذشته خود را پس از دریافت اطلاعات کامل حکم از سوی کمیته انضباطی فیفا از سر گرفته تا شاید پرفسور کروات به آنها تخفیف بدهد.

این در حالی است که سرمربی فعلی تیم ملی عمان در اخرین صحبت‌های خود عنوان کرده است فرصت کافی را به مدیران باشگاه داده بود اما آنها استفاده نکردند.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد طلب برانکو را خیلی زود پرداخت کند تا کار به دادگاه CAS و احتمال محرومیت از حضور در سه پنجره نقل و انتقالاتی آینده نرسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ مهدی رسول پناه باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات پسماند در شهرکرد

نورالله مردانیان با اشاره به تخفیف ویژه برای پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند گفت: شهرداری شهرکرد امسال نیز مانند سال‌های گذشته، به‌منظور حمایت از شهروندان، تخفیفاتی در پرداخت‌های نقدی عوارض‌های قانونی و مصوب در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید

کاهش پنج درصدی بهای عوارض زیربنا در شهرکرد

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد افزود: اگر بهای خدمات پسماند در قبوض ساختمان‌های مسکونی، اصناف و ادارات تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ پرداخت شود مشمول ۲۰ درصد تخفیف نقدی بهای خدمات پسماند می‌شود در غیراین صورت اگر پس از مهلت تعیین شده اقدام به پرداخت نمایند مشمول این تخفیف نمی‌گردد.

وی از شهروندان محترم درخواست کرد: با پرداخت به موقع بهای خدمات ما را در داشتن شهری پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی با مدیریت بهینه پسماند یاری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند در شهرکرد
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات پسماند در شهرکرد
  • گل‌محمدی: مدیران پرسپولیس از صبر من سواستفاده کردند
  • صبر یحیی لبریز شد؛ احتمال شکایت مربی محبوب از پرسپولیس
  • اظهارات تند یحیی گل‌محمدی علیه مسئولان پرسپولیس
  • صبر یحیی لبریز شد؛ پرسپولیس کاری می کند که کار به شکایت بکشد
  • انتقاد تند یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس
  • انتقاد تند گل محمدی از مدیران پرسپولیس: من هم باید شکایت می‌کردم؟
  • انتقاد تند گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس: من هم باید شکایت می‌کردم؟