Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: طرح‌های ترافیکی و بهداشتی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این استان افزایش یافته و انتظار است شهروندان همکاری‌ بیشتری در روزهای پایانی ایام نوروز داشته باشند.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک افزود: محدودیت تردد در راستای ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور در این استان از ساعت ۲۴ دیشب (جمعه) آغاز شده و در این مدت با نتایج مناسبی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: میزان تردد در استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به روز قبل از آن ۱۰ درصد کمتر شده که بیانگر توجه بیشتر مردم و نظارت دقیق مسوولان امر است.

استاندار مرکزی ادامه داد: محدودیت‌های ترافیکی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه بیش از هر زمان دیگری شدت می گیرد و ممنوعیت تردد خودروها از درب منزل است و با رانندگانی که به این مهم توجه نکنند، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

آقازاده عنوان کرد: مردم استان مرکزی تاکنون همکاری خوبی در اجرای طرح‌های مقابله‌ای با شیوع ویروس کرونا داشته‌اند و باید این همکاری‌ها روز به روز بیشتر شود.

وی گفت: تیمی متشکل از فرماندار اراک، رییس پلیس راهور، نیروی انتظامی و اتاق اصناف اراک از عصر امروز (شنبه) وظیفه ساماندهی و نظارت دقیق بر فعالیت میوه فروشان دارند و با افرادی که موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، برخورد جدی صورت گیرد.

استاندار مرکزی اضافه کرد: شرایط استان مرکزی در مقابله با ویروس کرونا نسبت به هفته گذشته بهتر شده و به طور قطع اگر همکاری مردم بیشتر شود این شرایط روز به روز بهتر و به زودی می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

آقازاده بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۶ درصد از جمعیت یک میلیون و ۴۳۰ هزار نفری استان مرکزی غربالگری سلامت شده‌اند و امید است این آمار به نزدیک ۱۰۰ درصد در روزهای آینده برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اراک کرونا اراک ممنوعیت تردد بین شهری استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ گردشگران از گوشه وکنار کشور اصفهان را مقصد گردشگری خود انتخاب کردند تا در این روز‌های پایانی از طبیعت و جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا لذت ببرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مسافران اصفهان را شهری با جاذبه‌های گردشگری و آب وهوایی مساعد انتخابی مناسب برای سفر در بهار می‌دانند.

دیگر خبرها

  • هوای همه روزهای فروردین مطلوب بود
  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور
  • اگر اسرائیل دوباره اقدام نظامی کند، پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • تردد پاک به معنای واقعی با موتورهای هیدورژنی پرقدرت