Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@00:45:20 GMT

ممنوعیت تردد بین شهری در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۳۰۶

ممنوعیت تردد بین شهری در استان ایلام

استاندار ایلام از ممنوعیت تردد بین شهری شهرستان های استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز شنبه ۹ فروردین ماه در دوازدهمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا از فرمانداران استان خواست ضمن نظارت کامل بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بر ممنوعیت تردد بین استانی ممنوعیت تردد بین شهری نیز نظارت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به استثنای کارمند و کارگران و یا افرادی که به دلیل شغلی مجبور به تردد هستند و یا خودروهای حمل و نقل ضروری یا اورژانس مابقی ترددهای بین شهری در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری ممنوع اعلام می شود.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر این مهم که فرمانداران بایست به صورت متناظر مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا را قاطعانه اعمال کنند،

اواضافه کرد: مدیریت شهرستان ها در بحث کرونا بایست در مرحله اول توسط فرمانداران انجام شود.

او ضمن انتقاد از عدم اجرایی شدن برخی مصوبات ستاد در شهرستان ها، تاکید کرد: در برخی از شهرستان ها مبادی تفریحی و گردشگری هنوز باز است و کماکان در برخی مناطق چادرها برپا است که بایست بدون فوت وقت برخورد شود.

استاندار ایلام افزود: بر سر سلامت مردم با کسی تعارفی نداریم و همه بایست مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و با افرادی که در این زمینه قصور می کنند برخورد خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارایلام ممنوعیت تردد بین شهری ممنوعیت تردد بین بین شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح امروز در دومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال‌جاری گفت: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند و بیش از ۹۰ درصد مصوبات نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

وی ادامه داد: در دومین جلسه‌ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد افزود: دو پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

وی گفت: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب گردید سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی گردد.

استاندار همدان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ۹۶ جلسه شامل ۴۵ جلسه‌ی اصلی و ۵۱ جلسه فرعی برگزار شد.

کد خبر 6086310

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود