Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را به سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،حجت الاسلام «سید مهدی خاموشی» نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را به  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

رزمنده ارجمند؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

امروز به لطف جانفشانی‌ها، ایمان، ایثار و  آزادگی بی‌مانند مردان و زنان این آب و خاک پرچم انقلاب اسلامی در منطقه و فراتر از آن بلندتر از همیشه در حال اهتزاز است و دفاع از مظلومان و رویارویی با نظام سلطه و شیطان بزرگ وجهه‌ای بین المللی پیدا کرده است.

 



وقتی اشقی‌الاشقیا ناجوانمردانه و بزدلانه مستقیما دستور ترور سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش را صادر می کند و آن اجتماعات پرشور و عظیم و بی‌سابقه در کشورهای مختلف شکل می گیرد خود دلیل بزرگی است بر این که جریان مقاومت جریانی کاملا حی و زنده است که تاریخ آن به دو بخش قبل و بعد از شهادت سردار سلیمانی تقسیم شده.



امروز نقشه راه انقلاب اسلامی در جهان آن قدر وسیع شده و جبهه مقاومت آن قدر قدرتمند شده که وقتی پهپادی که قله تکنولوژی نظام سلطه است با شلیک پدافندی که تماما در داخل کشور طراحی شده به قهقهرا فرو می‌رود یا وقتی پایگاه عین‌الاسد با موشک های پیشرفته نقطه‌زن مورد اصابت قرار می‌گیرد مستکبران آمریکایی به هزاران بهانه راهی جز سکوت و قبول شکست ندارند.



این جانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و شهدای مدافع سلامت وظیفه خود می دانم که فرا رسیدن میلاد امام حسین، حضرت عباس و امام سجاد علیهم السلام و روز پاسدار و جانباز را به شما و  تمام رزمندگان و جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جانبازان، سربازان و مرزبانان کشور عزیزمان تبریک و تهنیت بگویم.


و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز پاسدار رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پاسدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صحن مجلس، گفت: فرارسیدن روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران عزیز که پشتیبان امنیت و آرامش کشور و مرزهای ما و همچنین مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران هستند، تبریک می‌گویم.

گفتنی است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ تأسیس شد.

کد خبر 6083997 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • سپاه پاسداران همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده است