Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ورودی و خروجی‌ها شهر‌ها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کنترل می‌شود، گفت: تاکنون غربالگری ۹۰ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان به همت کارشناسان بهداشتی و بسیجیان انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تنها یک مورد مثبت کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سمنان گزارش‌شده است، افزود: ماندن در خانه تنها داروی درمان و جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا است که انتظار می‌رود شهروندان به‌دقت آن را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه بیماری ویروس کرونا در جهان و ایران سیر افزایشی دارد، ابراز داشت: شستن دست با آب و صابون، پرهیز از حضور در مهمانی‌ها و تجمعات و رعایت نکات بهداشتی و مهمتر از آن در خانه ماندن از جمله اقداماتی است که می‌تواند درروند کاهش این بیماری اثرگذار باشد.

دانایی اضافه کرد: از شهروندان خواهشمندیم تا بیماری کرونا را شوخی نگیرند، زیرا این ویروس با کسی شوخی ندارد و لذا بهتر است در خانه بمانیم تا با شکست کرونا خبر خوش ذائقه مردم را شیرین کند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی ویروس کرونا طرح غربالگری مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، در راستای توجه به موضوع خانواده و جوانی جمعیت، همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز به کار کرد.

 حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور و دانشگاه دوستدار خانواده از جمله محورهای این همایش است.

اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، الگوها و مدلهای سطح دوستدار خانواده، استانداردهای سلامت خانواده، چگونه خانواده در سازمان می تواند عامل باشد، سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده، تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده، کرامت مادری و... از جمله موضوعاتی است که در این همایش یک روزه مطرح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل