Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی را اعلام کرد (۱۵): معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور وزارت اقتصاد مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد ریال در وجه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واریز نمود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)، معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور وزارت اقتصاد در جهت ادامه ارائه خدمات پایدار بیمارستانی به  بیماران کرونا، مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد ریال در وجه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واریز نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، قرار است مبلغ مذکور از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میان دانشگاههای علوم پزشکی توزیع شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت امور اقتصادی و دارایی کرونا در ایران وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز چهارشنبه مورخ ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه در این روز وزیر بهداشت برنامه‌های افتتاح از پروژه‌های عمرانی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان را داشتند اظهار کرد: با حضور وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دیگر مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، سالن مدیریت بحران، مرکز آموزش مهارتهای بالینی و شبیه ساز دیسپچ افتتاح شد.

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به عملکرد اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در طرح امدادسلامت نوروزی افزود: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ لغایت پایان ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، حدود ۶۴ هزار تماس با ۱۱۵ استان اصفهان برقرار شده است و واحدهای امدادی اورژانس در بیش از ۱۰ هزار عملیات امدادی، به بیماران و مصدومان اورژانسی امدادرسانی کرده‌اند.

کد خبر 6063963

دیگر خبرها

  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • فعالیت ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس
  • تعرفه‌های پزشکی تا سقف ۳۵ درصد رشد داشته است
  • تعرفه‌های پزشکی چند درصد افزایش پیدا کرد؟
  • تکذیب افزایش ۵۰ درصدی تعرفه‌های پزشکی
  • تعرفه‌های پزشکی تا سقف ۳۵ درصد افزایش می‌یابند