Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@13:48:59 GMT

گفت و گوی عیدانه با ملی پوش قایقرانی

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۶۲۴

گفت و گوی عیدانه با ملی پوش قایقرانی

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هدیه کاظمی در تیر ماه ۱۳۷۳ در شهرکرد به دنیا آمد. او ۱۱ سال عضو تیم ملی قایقرانی است و  اکنون در تمرینات تیم ملی حضور دارد و خود را برای حضور در مسابقات المپیک آماده می‌کند.

گفت و گوی نوروزی باشگاه خبرنگاران با هدیه کاظمی را در ادامه می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان تحویل سال دوست دارید کنار چه کسانی باشید و آرزویتان در آن لحظه چیست؟

دوست دارم کنار خانواده ام باشم. آرزوی سلامتی و خوشبختی برای خانواده، پدر، مادر و خواهرم و برای همه دارم.

بهترین جایی که دوست دارید تعطیلات نوروز بروید کجاست؟

ما در بندر عباس ساکن هستیم و بیشتر اوقات خود را در کنار دریا می‌گذرانیم.

بهترین خریدتان در شب عید؟

خرید‌های سفره هفت سین البته با این ویروسی که شیوع پیدا کرده است بهتر است در خانه بمانیم و اگر سفره هفت سین را نچینیم هم مهم نیست. مهم وضعیت سلامت مردم است که با رعایت کردن بشود از بیماری پیشگیری کرد.

خوشمزه‌ترین غذا در شب عید؟

فرقی نمی‌کند وقتی خانه باشم هر غذایی که مادرم تهیه کند را دوست دارم، ولی غذا‌های دریایی را خیلی بیشتر دوست دارم.

بهترین سین هفت سین؟

سلامتی برای امسال که امیدوارم این سین برای همه مردم باشد.

قشنگ‌ترین رسم نوروز؟

دیدوبازدید‌ها، چون معمولا در اردو‌ها هستم و خیلی کم اقوام را می‌بینم تعطیلات عید فرصت خوبی است که آن‌ها را برای مدت طولانی ببینم.

خوشمزه‌ترین تنقلات نوروز از نظر شما؟

آجیل

چه حسی نسبت به سال موش دارید؟

خیلی با اسم سال‌ها آشنا نیستم، اما امیدوارم در سال ۹۹ اتفاقات خیلی خوبی بیفتد با توجه به اینکه در بخش قایقرانی مسابقات کسب سهمیه المپیک و المپیک را داریم امیدوارم در این سال سهمیه المپیک را کسب کنیم و در المپیک بهترین نتیجه را داشته باشیم.

نمره‌ای که به خودتان در سال ۹۸ می‌دهید؟

۱۹

بزرگ‌ترین هدفی که در سال ۹۹ دنبال می‌کنید چیست؟

امیدوارم که در این سال بتوانم درسم را تمام کنم و هم از بخش ورزشی نیز بتوانم بهترین نتیجه را در مسابقاتی پیش رو داشته باشم.

اگر به شما بگویند سال ۹۹ آخرین سال عمرتان است چه کار می‌کنید و از چه کسی حلالیت می‌گیرید؟

از خانواده ام مخصوصا پدر و مادرم می‌خواهم که من را ببخشند. سعی می‌کنم کار‌هایی را که دوست دارم را در این ایام انجام دهم که یکی از مهم‌ترین کارهایم این است که در بخش ورزشی موفقیت بیشتری کسب کنم و یکی دیگر اینکه یازده سالی که از فعالیتم در ورزش می‌گذرد خیلی کم کنار خانواده بودم سعی می‌کنم امسال بیشتر کنارشان باشم.

سیزده به در را چگونه می‌گذرانید؟

معمولا سیزده بدر را در تمرین‌ها بودم احتمالا امسال هم، چون مسابقات مهمی دارید در تمرین باشیم.

در تعطیلات نوروز مطالعه می‌کنید و اگر این کار را انجام بدهید چه کتابی می‌خوانید؟

بیشتر روز‌های تعطیل را سعی می‌کنم کنار خانواده باشم بیشتر روز‌های غیر تعطیل مطالعه می‌کنم. معمولا رمان‌هایی را که نویسنده‌های بزرگی نوشته اند می‌خوانم.

بهترین سریالی که تاکنون در ایام نوروز دیده‌ای چیست؟

خیلی فرصت تماشای تلویزیون در ایام نوروز را ندارم، زیرا این روز‌های طلایی ما هست که می‌توانیم بیشتر تمرین کنیم.

پیام نوروزی ات برای مردم؟

امیدوارم که امسال هر چه سریع‌تر سلامتی به همه خانواده برگردد و یک همدلی میان مردم باشد که برای مقابله با این ویروس تلاش کنند.

سابقه داشته ایام نوروز در سفر جریمه رانندگی شوید؟

جریمه نشده ام.

نظرت درباره شعار هر سال و آیا این شعار عملی می‌شود یا خیر؟

فکر می‌کنم امسال که سال رونق تولید بود بیشتر خرید‌ها از کالا‌های ایرانی بوده، حداقل بین خودم و هم تیمی هایم این اتفاق بیشتر افتاده است.

باتوجه به بیماری کرونا اگر جایی مهمانی بروی میتوانی از آجیل خوردن صرف نظر کنی؟

امسال با توجه به بیماری‌هایی که شایع شده همه چیز فرق کرده و احتمال اینکه به خانه ام بروم هم کم است.

یک تعریف از فصل بهار؟

این فصل برای قایقران‌ها خیلی فصل جذابی هست، به خوبی تغییر فصل را حس می‌کنیم و واقعا آنقدر فضا زیبا است که مثل تفریح کردن تمریناتمان را با لذت سپری می‌کنیم.

با کسی قهری؟

خیر، من خیلی زود همه را می‌بخشم و سعی می‌کنم بگر با کسی قهر بوده ام طولانی نشود.

نظرتان در مورد رشته‌های والیبال، بسکتبال، فوتبال چیست؟

درمورد فوتبال، ورزش منهای فوتبال شعار ما ورزشکار‌ها است. در مورد والیبال و بسکتبال نیز امیدوارم ورزشکاران در هر دو رشته والیبال و بسکتبال موفق باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هدیه کاظمی تیم ملی قایقرانی سعی می کنم دوست دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بیانیه نویسی هیچ کمکی به باشگاه نمی‌کند و فقط تیم را به حاشیه می‌برد و به نظر من الان باید پرسپولیس به دنبال قهرمانی باشد تا بیانیه‌نویسی‌های متعدد برای تیم‌های دیگر.

به گزارش مشرق، محمود کلهر در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که پرسپولیس در حضور هواداران توانست به ۳ امتیاز برسد. به نظر من تیم در نیم فصل دوم نحوه بازی کردنش را تغییر داده است و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. بازیکن‌های که به ما اضافه شدند خیلی به پرسپولیس کمک کردند و الان هم بهترین خط حمله را داریم. شک ندارم پرسپولیس با این بازیکنان به قهرمانی می‌رسد.

وی در مورد بیانیه نویسی‌های سرخابی‌های پایتخت گفت:‌ نمی‌دانم چرا همه بیانیه می‌نویسند این کار اصلا در شان فوتبال ایران نیست و ما اگر در فوتبال قانون‌مند باشیم دیگر شاهد بیانیه‌نویسی‌های متعدد از سوی باشگاه‌ها نیستیم. بیانیه نویسی هیچ کمکی به باشگاه نمی‌کند و فقط تیم را به حاشیه می‌برد و به نظر من الان باید پرسپولیس به دنبال قهرمانی باشد تا بیانیه‌نویسی‌های متعدد برای تیم‌های دیگر و امیدوارم دیگر شاهد چنین موضوعات نباشیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تمدید قراردادهای بازیکنان، یادآور شد: یکی از مشکلات اساسی این است که هنوز مدیریت باشگاه کاری برای تمدید قرارداد انجام نداده است. شک نکنید اگر بازیکنان اصلی از تیم بروند پرسپولیس ضربه خواهد خورد. امیدوارم باشگاه زودتر به فکر تمدید باشد چون این بازیکنان بهترین هستند و هواداران هم خوشحال می‌شوند که این بازیکنان در پرسپولیس بمانند.

کلهر در خصوص عملکرد امیررضا رفیعی، خاطرنشان کرد: خوشحالم اوسمار به بازیکنان جوان اعتماد می‌کند و می‌گذارد بازیکنان بازی کنند. قطعا رفیعی خیلی جای پیشرفت دارد و امیدوارم تا بازگشت علیرضا بیرانوند بتواند دروازه را به خوبی بیمه کند. به نظر من رفیعی هنوز دروازه‌بان کاملی نیست اما در کنار بیرانوند می‌تواند تجربیات کافی را به دست آورد.

وی درباره بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان، تصریح کرد: ما باید از تیم‌های قعر جدولی لیگ بترسیم چون همه توانشان را در بازی‌های آخر می‌گذارند تا سقوط نکنند. به نظر من باید پرسپولیس در این بازی با تمام توانش وارد زمین مسابقه شود تا بتواند ۳ امتیاز را کسب کند. امیدوارم در این بازی بتوانیم به ۳ امتیاز خارج از خانه برسیم که استرسی در مورد قهرمانی نداشته باشیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی